Dag tweakers,
Voor ons bouwdepot heeft mijn financieel adviseur een kosten indicatie nodig wat alle verbouwingen ongeveer gaan kosten. Nu vind ik dit nogal lastig. En daarom schakel ik jullie hulp in.
Het gaat om een huis uit 1966. 102 m2 woonoppervlak. 4 slaapkamers.
Dak en vloer isolatie is aanwezig. Verder is overal dubbelglas behalve bij twee slaapkamers boven. Ook zit in deze slaapkamers zachtboard plafond. Dat willen wij eruit halen en een gipsplafond van maken.
Onderstaande zaken willen wij gaan verbouwen/aanpakken
- nieuwe hoekkeuken
- pui openbreken in de woonkamer. We willen hier graag openslaande deuren (kunststof)
- nieuwe meterkast
- traprenovatie (trap naar zolder is aan vervanging toe. Het is wel een vaste trap)
- toilet beneden moet vernieuwd worden (nieuw toilet + betegelen etc)
- spouwisolatie
- dubbelglas slaapkamers
Wat is jullie schatting van bovenstaande punten?
Ik dacht zelf het volgende:
- nieuwe keuken 13500
- openslaande deuren 5000
- meterkast vernieuwen 750
- nieuwe trap 1750
- toilet 2000
- huis stucen 3500
- spouwisolatie 1500
- dubbelglas 2000
Ik heb al veel research gedaan maar het blijft schatten. Helaas hebben we geen tijd voor offertes omdat ik onze begroting vrijdag moet indienen.
Al jullie hulp, tips en adviezen zijn meer dan welkom
Groeten een jonge starter
Voor ons bouwdepot heeft mijn financieel adviseur een kosten indicatie nodig wat alle verbouwingen ongeveer gaan kosten. Nu vind ik dit nogal lastig. En daarom schakel ik jullie hulp in.
Het gaat om een huis uit 1966. 102 m2 woonoppervlak. 4 slaapkamers.
Dak en vloer isolatie is aanwezig. Verder is overal dubbelglas behalve bij twee slaapkamers boven. Ook zit in deze slaapkamers zachtboard plafond. Dat willen wij eruit halen en een gipsplafond van maken.
Onderstaande zaken willen wij gaan verbouwen/aanpakken
- nieuwe hoekkeuken
- pui openbreken in de woonkamer. We willen hier graag openslaande deuren (kunststof)
- nieuwe meterkast
- traprenovatie (trap naar zolder is aan vervanging toe. Het is wel een vaste trap)
- toilet beneden moet vernieuwd worden (nieuw toilet + betegelen etc)
- spouwisolatie
- dubbelglas slaapkamers
Wat is jullie schatting van bovenstaande punten?
Ik dacht zelf het volgende:
- nieuwe keuken 13500
- openslaande deuren 5000
- meterkast vernieuwen 750
- nieuwe trap 1750
- toilet 2000
- huis stucen 3500
- spouwisolatie 1500
- dubbelglas 2000
Ik heb al veel research gedaan maar het blijft schatten. Helaas hebben we geen tijd voor offertes omdat ik onze begroting vrijdag moet indienen.
Al jullie hulp, tips en adviezen zijn meer dan welkom
Groeten een jonge starter