Aan aantal jaar terug van mn werk een Dell Precision T3600 kunnen overnemen voor het waanzinnige bedrag van 25 euro. Ik gebruik de pC om een beetje casual te gamen en verder geen spannende dingen. Laatst vanwege het vele thuis werken een ultrawide scherm gekocht (Iiyama XUB3493WQSU-B1). Nu gaat gamen op dat grotere scherm al een stuk lastiger dus had ik zitten denken om de videokaart te vervangen. Maar is deze PC het nog waard?
Ik zoek een?
Advies of ik een videokaart ter vervanging kan kopen of er beter aan doe om een hele upgrade te doen
Wat is je budget?
Als ik alleen een videokaart ga kopen wilde ik 300-350 euro uitgeven, wanneer ik een totale upgrade zou doen gaat het uiteraard meer kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik had zelf al een beetje gezocht en kwam op een Gigabyte GeForce RTX 2060 uit. Deze valt binnen de prijs category en heeft bv. maar een 8pin voeding nodig, wat er nu ook op de huidige voeding als enige nog over is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem is dus een Dell Precisio T3600 met de onderstaande onderdelen;
Intel Xeon E5--1660 6-core @ 3.30GHz
16GB RAM
Nvidia Quadro K4200
Ik zoek een?
Advies of ik een videokaart ter vervanging kan kopen of er beter aan doe om een hele upgrade te doen
Wat is je budget?
Als ik alleen een videokaart ga kopen wilde ik 300-350 euro uitgeven, wanneer ik een totale upgrade zou doen gaat het uiteraard meer kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik had zelf al een beetje gezocht en kwam op een Gigabyte GeForce RTX 2060 uit. Deze valt binnen de prijs category en heeft bv. maar een 8pin voeding nodig, wat er nu ook op de huidige voeding als enige nog over is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem is dus een Dell Precisio T3600 met de onderstaande onderdelen;
Intel Xeon E5--1660 6-core @ 3.30GHz
16GB RAM
Nvidia Quadro K4200