2 vragen over Chromebook van Cliënt

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Beste leden,

Ik Cliënt van mijn moeder heeft een Chromebook.

Nu wil ze een nieuw account instellen als Primair-account. Nu heb ik een tweede account toegevoegd, met de hoop deze als Primair aan te merken, en de oude Primaire-account te verwijderen. Ik kan namelijk nergens het Primaire account uitloggen.

Iemand die toevallig weet hoe ik dit moet doen?

De tweede vraag:

Als Cliënt via Outlook.com een mail wil verzenden met bestanden van haar PC, komen we bij het volgende probleem.

Als ze een bestand vanuit 'Downloads' pakt, dan wordt deze toegevoegd aan de mail. Maar bestanden vanuit 'Mijn Drive' zijn grijs en kunnen niet verstuurd worden. Wat is de reden hiervan?

Het moet allemaal zo simpel mogelijk, aangezien Cliënt niet goed om kan gaan met de nieuwste technologie.

Ik hoor graag van jullie.

What a terrible day to have eyes!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Punt twee: gokje, rechten.

Je vragen lijken specifiek over ChromeOs te gaan. Dan is het handiger als je een topic opent in Android-tablets

Omdat het (ook) daar wel zo handig is als je in de topicstart aangeeft wat te hebben geprobeerd / gevonden / etc, sluit ik het hier wel zodat je daar een meer uitgebreid topic kunt openen. Geef dan ook even wat meer info over de situatie, ik verwacht dat bijvoorbeeld de OS-versie wel zo relevant is. Daarom werd daar ook gevraagd in het sjabloon dat je kreeg bij openen van het topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.