Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opzoek naar Goede pcbuilder site! + Advies!

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allemaal!

Ik ben opzoek naar sites waar je setup kan builden en voor je in elkaar gezet voor je, omdat ik zelf niet aandurf om in elkaar te zetten. Ik heb een budget van 1.8 k voor de pc. Weet iemand waar ik terecht kan ?

Groetjes,

Denise

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:37
azerty.nl of alternate.nl

Maar ik zou hier de template invullen (die je net hebt verwijderd) en advies vragen en vervolgens alles inclusief assemblage bij 1 van de betere winkels bestellen

[ Voor 76% gewijzigd door 418O2 op 22-07-2020 16:52 ]

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ga dan even uit van een budget van 1650, dan heb je 150 euro voor assemblage en marge (je kunt niet altijd bij de goedkoopste bestellen).

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2020

Andere / goedkopere SSD & GPU en je zit aan 1.8k (ik gok Euro's).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 16:12
pc-samenstellen.nl vind ik persoonlijk wel een goede. Niet de goedkoopste, maar de service (in mijn geval) is goed+garantie.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geen één. Je kunt hier advies vragen en met een wenslijstje naar oa Azerty 'gaan'' voor kopen en assemblage.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
FlyingGameGuy schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:59:
pc-samenstellen.nl vind ik persoonlijk wel een goede. Niet de goedkoopste, maar de service (in mijn geval) is goed+garantie.
Er staan daar alleen maar slechte systemen, beter niet daar heen gaan dus, want daar is duidelijk een gebrek aan hardwarekennis.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 12:23

edeboeck

mie noow noooothing ...

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:50:
Goedemiddag allemaal!

Ik ben opzoek naar sites waar je setup kan builden en voor je in elkaar gezet voor je, omdat ik zelf niet aandurf om in elkaar te zetten. Ik heb een budget van 1.8 k voor de pc. Weet iemand waar ik terecht kan ?

Groetjes,

Denise
Zelf geef ik mensen steeds het advies om eerst volgende 3 vragen voor jezelf te beantwoorden vooraleer ergens advies te vragen of een computer te kopen:
  1. DOEL?
    Het is belangrijk om eerst en vooral te bepalen wat je precies met de pc wilt kunnen doen
  2. BUDGET?
    Die vraag heb je hier al beantwoord: 1800 euro.
  3. OPSOUPEREN?
    Als je budget over hebt, is het dan de bedoeling om het volledig op te gebruiken (en dus extra specs binnen te halen) of is het de bedoeling om zo weinig mogelijk uit te geven om het doel te halen?
Verder wil ik het advies van Hackus herhalen:
Hackus schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 17:04:
Geen één. Je kunt hier advies vragen en met een wenslijstje naar oa Azerty 'gaan'' voor kopen en assemblage.
met die correctie dat je op sites als die van b.v. Alternate wel een pc kan samenstellen, maar dat het veel interessanter is om eerst op een forum als dit advies te vragen of de balans goed zit

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

edeboeck schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:05:
[...]
Zelf geef ik mensen steeds het advies om eerst volgende 3 vragen voor jezelf te beantwoorden vooraleer ergens advies te vragen of een computer te kopen:
  1. DOEL?
    Het is belangrijk om eerst en vooral te bepalen wat je precies met de pc wilt kunnen doen
  2. BUDGET?
    Die vraag heb je hier al beantwoord: 1800 euro.
  3. OPSOUPEREN?
    Als je budget over hebt, is het dan de bedoeling om het volledig op te gebruiken (en dus extra specs binnen te halen) of is het de bedoeling om zo weinig mogelijk uit te geven om het doel te halen?
Verder wil ik het advies van Hackus herhalen:

[...]
met die correctie dat je op sites als die van b.v. Alternate wel een pc kan samenstellen, maar dat het veel interessanter is om eerst op een forum als dit advies te vragen of de balans goed zit
Dus niet goed advies met pcbuilder. Vaak geeft deze ook aan dat je oa een krachtiger PSU moet kiezen, en bij mindere niet accepteert. Dus beter hier een wenslijst maken oa vanuit BBG, en daar gericht advies op vragen en met wenslijstje naar shop die verkoopt, en assembleert

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Deze gaat op slot denk ik, niet meer reageren

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel en gebrek aan eigen inzet. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.