Toon posts:

ATA66 ATA100 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee, vorige topic onder het verkeerde kopje geplaatst *excuses*. Ik weet nu dat ik een Maxtor neem en geen IBM, na veel leeswerk vanmiddag op deze en andere sites.

Maar nu mijn volgende vraag, waarschijnlijk weer lekker dom maar ik vraag het toch maar:

Een ATA/100 schijf, kun je die gewoon naast je ATA/66 schijf plaatsen? Ik heb een P3/500 en volgens mij is de controller ATA/66. Wordt de ATA/100 schijf dan gewoon geknepen tot 66, of moet ik er iets mee doen eer hem te gebruiken?

Alvast bedankt!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 08:55
kan allemaal, waarschijnlijk heeft die schijf toch al genoeg aan een ATA66 controller omdat er volgens mij pas 1 schijf is die hier niet genoeg aan heeft.

Verwijderd

Ja, dat gaat gewoon werken. Maar ik denk als je ff de search had gebruikt, je dit antwoord al veel eerder had kunnen weten, deze vraag wordt nl. best vaak gesteld! :)

Maarre: het gaat gewoon, al is je ata- natuurlijk de beperkende factor in deze.

Verwijderd

Topicstarter
Search... ah ja, de juiste route van vraag naar antwoord.... ik ben beetje makkelijk ingesteld denk ik :) thanks anyhow!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

...thanks anyhow!...
Je bedoeld "Thanx Anyway"

:D:D:D

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-04 15:56
maxtor gaat ook stuk hoor
heb zelf 2 ibm's => geen probleem en sneller en stiller dan maxtor's
zwager heeft/had maxtor 40gb => kapot gegaan paar dagen terug, zonder reden

Verwijderd

ach, alle merken hd's gaan wel eens stuk...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 augustus 2001 17:51 schreef silentsnow het volgende:

[..]

Je bedoeld "Thanx Anyway"

:D:D:D
Hahaha, nee, ik zeg altijd anyhow.. maar jij bedoelT bedoelT als je bedoelD zegt zeker?

Hahhaa :)

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-04 09:34
Maakt het met RAID0 nog uit of je ATA66 of ATA100 schijven hebt? In een niet-RAID0 opstelling niet, omdat de transferrate vrijwel nooit boven de 66MB/s uitkomt dacht ik?
Pagina: 1