Toon posts:

Wat voor een mbo slot 1 isa 3

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nog een pentium II 400mhz. En ik zou hier een mobo voor willen kopen. Hij moet slot 1 zijn. 2 of 3 isa sloten hebben. 3 X dimm en het leifst een beetje goeie. Tussen de 100 en 300 gulden. Ik heb al op pricewatch gekeken maar daar staan alleen de namen en ik kan daar niet aan zien of het slot 1 is. Als iemand een leuk moedrboard weet en waar ik deze kan kopen?

titel was mobo :)

Voor de post hieronder

Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was of er iemand een mobo weet. Ik heb een hele tijd gezocht maar kon niet echt een goede vinden!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ga voor de gein eens gewoon naar www.asustek.com of naar de de site van een andere mobo-bouwer. Gewoon specs doorlopen en dan hier in de pricewatch kijken..

En eventueel hier nog het forum doorzoeken of er veel problemen zijn met het mobo welke aan de specs voldoet.

Lijkt me niet zo moeilijk? |:(

edit:

Ik zie dat je al een aantal posts hebt waarin wordt gezegd dat je beter de search en/of pricewatch kunt gebruiken. Misschien hebben die mensen wel gelijk met hun mening? :)
Leer er eens van... :Z

• mvds
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Asus P2B-f of een P3B.

Beiden zijn wel in de vraag&aanbod te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Alvak waarom ga je kijken wat voor een post ik heb gedaan. Ik weet ook wel dat ik het uiteindelijk op internet kan vinden. Maar als dat naar vehouding te lang duurt kan ik het toch vragen? Ga eens naar de andere topics kijken. Waarom zou je dan nog op dit forum wat vragen?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=7] :).

• AlvaK
  • Niet online
Op woensdag 08 augustus 2001 18:00 schreef no het volgende:
Alvak waarom ga je kijken wat voor een post ik heb gedaan. Ik weet ook wel dat ik het uiteindelijk op internet kan vinden. Maar als dat naar vehouding te lang duurt kan ik het toch vragen? Ga eens naar de andere topics kijken. Waarom zou je dan nog op dit forum wat vragen?
Deze dingen heb je in no-time gevonden. Blijkbaar ben je liever lui dan moe :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vrees dat ik het met AlvaK eens ben ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.