Als man met een voorkeur voor effen, doch kwaliteitsvolle t-shirts vind ik het ontzettend lastig om de juiste t-shirts te vinden. Ik ben erg benieuwd naar welk stoffen / merken shirts jullie dragen op gelegenheden, welke merken jullie niks vonden en waarom dat zo is.
Ik zal eens aftrappen met mijn ervaringen. Want ik heb nogal wat merken geprobeerd, maar allemaal niet naar tevredenheid. Ik heb bijvoorbeeld merino wol gedragen, wat bijna perfect is, op dat er te makkelijk gaten in komen na. Of katoen, maar dat is niet kleurvast en lubbert uit. Gewoon wol heeft hetzelfde probleem als merino wol.
Ik kan maar niet een merk of stof vinden wat aan al m'n eisen voldoet. En die zijn mijn inziens niet zo bijzonder:
- Kleurvast, ook na 20 keer wassen
- Lubbert niet uit
- Kan tegen een stootje, dus niet te snel gaten zoals bij merino wol.
- Goede pasvorm
- En het liefst duurzaam in productie
Wat dragen jullie? Welke merken of stoffen zou je aanraden en welke zou je afraden?
Ik zal eens aftrappen met mijn ervaringen. Want ik heb nogal wat merken geprobeerd, maar allemaal niet naar tevredenheid. Ik heb bijvoorbeeld merino wol gedragen, wat bijna perfect is, op dat er te makkelijk gaten in komen na. Of katoen, maar dat is niet kleurvast en lubbert uit. Gewoon wol heeft hetzelfde probleem als merino wol.
Ik kan maar niet een merk of stof vinden wat aan al m'n eisen voldoet. En die zijn mijn inziens niet zo bijzonder:
- Kleurvast, ook na 20 keer wassen
- Lubbert niet uit
- Kan tegen een stootje, dus niet te snel gaten zoals bij merino wol.
- Goede pasvorm
- En het liefst duurzaam in productie
Wat dragen jullie? Welke merken of stoffen zou je aanraden en welke zou je afraden?