Ik zoek een?
50 inch TV voor op de logeerkamer/kinderkamer. Kijkhoek hoeft niet groot te zijn dus voorkeur voor VA panelen. Er zal overdag (met daglicht) ook een filmpje / spelletje gespeeld worden door kinderen.
Wat is je budget?
Ongeveer 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Filmpjes te kijken via kodi met de Shield TV.
Nintendo switch en Nintendo Wii erop aansluiten.
(Ik heb nog een oude Sony soundbar met ARC die ik er eventueel op aan kan sluiten mocht ik hdmi poorten tekort komen.)
Het besturingssysteem van de TV maakt dus niet uit aangezien ik de ShieldTV hiervoor wil gebruiken.
Ik zal veelal 1080p materiaal afspelen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung 50RU71XX (rond de 400 euro)
Philips 50PUS67X4 (ambilight) (2e kans voor 400 euro)
Philips 50PUS73X4 (ambilight + P5) (2e kans voor 500 euro)
Hisense 50AE71XX (350 euro)
Hisense 50AE70XX (350 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
(1) Heeft het nog zin om een Philips PUS73 serie i.p.v. een Philips PUS67 serie te kopen ivm de P5 chip als ik voor alle film en TV materiaal de Shield TV gebruik en grotendeel 1080p materiaal zal afspelen (of native UHD)?
(2) Welk van bovenstaande TV adviseren jullie me om te kopen?
(3) Is het de meerprijs waard om een TV te kopen met "Wide Color Gamut" ? (Zoals de Samsung RU74, Hisense B75/A74/A75, of de TCL Ep68)
50 inch TV voor op de logeerkamer/kinderkamer. Kijkhoek hoeft niet groot te zijn dus voorkeur voor VA panelen. Er zal overdag (met daglicht) ook een filmpje / spelletje gespeeld worden door kinderen.
Wat is je budget?
Ongeveer 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Filmpjes te kijken via kodi met de Shield TV.
Nintendo switch en Nintendo Wii erop aansluiten.
(Ik heb nog een oude Sony soundbar met ARC die ik er eventueel op aan kan sluiten mocht ik hdmi poorten tekort komen.)
Het besturingssysteem van de TV maakt dus niet uit aangezien ik de ShieldTV hiervoor wil gebruiken.
Ik zal veelal 1080p materiaal afspelen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung 50RU71XX (rond de 400 euro)
Philips 50PUS67X4 (ambilight) (2e kans voor 400 euro)
Philips 50PUS73X4 (ambilight + P5) (2e kans voor 500 euro)
Hisense 50AE71XX (350 euro)
Hisense 50AE70XX (350 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
(1) Heeft het nog zin om een Philips PUS73 serie i.p.v. een Philips PUS67 serie te kopen ivm de P5 chip als ik voor alle film en TV materiaal de Shield TV gebruik en grotendeel 1080p materiaal zal afspelen (of native UHD)?
(2) Welk van bovenstaande TV adviseren jullie me om te kopen?
(3) Is het de meerprijs waard om een TV te kopen met "Wide Color Gamut" ? (Zoals de Samsung RU74, Hisense B75/A74/A75, of de TCL Ep68)