Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb van Coolblue een tijdslot gekregen, wordt vanavond per fietskoerier geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 22:32
Zojuist regulier besteld via de OnePlus shop, gratis shipping, ze verwachten dat ie 11 aug binnen is :)

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-05 14:51
En ontvangen hier. Via Belsimpel :)

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 00:00
Devindegroot schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 20:42:
Belsimpel zegt vandaag besteld morgen in huis, klopt dit wel? Ik las gisteren mensen nog schrijven dat ze niet leverbaar waren ofzo?
Belsimpel heeft de meeste modellen toch op voorraad staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-05 12:34
Upbeat schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:07:
[...]

Belsimpel heeft de meeste modellen toch op voorraad staan!
Ja ik zag het! Toch binnenkort even gaan bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Niet helemaal Nord gerelateerd maar ik zie dat de OnePlus Buds over 3 weken (weer?) beschikbaar zijn bij BelSimpel.
Is dat de officiele release? Of heb ik een ronde gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannex
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-08-2020
nog een update over mijn coolblue bestelling! Uiteindelijk bleek het dus dat ze meer hadden verkocht dan dat ze op voorraad hadden, dus oftewel geen oneplus nord voor mij dacht ik. Maar ze stelde voor dat als ik 50 euro extra betaalde, dat ik dan de 256gb oneplus nord opgestuurd kreeg, en aangezien ik toch al mn zinnen er op gezet had dat ik vandaag een oneplus nord binnen wou krijgen, ben ik daarmee akkoord gegaan. Heb hem net binnen gekregen, dus ik ben helemaal blij, hopelijk hebben jullie ondertussen ook veel plezier van jullie nieuwe OnePlus Nord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-04 14:55
Beta schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:50:
Niet helemaal Nord gerelateerd maar ik zie dat de OnePlus Buds over 3 weken (weer?) beschikbaar zijn bij BelSimpel.
Is dat de officiele release? Of heb ik een ronde gemist?
Ronde gemist lijkt me sterk. Ik heb ze al even in de preorder staan dus dan gaat er iets mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgr33n
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-01 15:50
Ik had een bestelling staan bij mobiel.nl. Nadat ze continu aangaven dat de Oneplus Nord 4 augustus geleverd zou worden, komen ze nu opeens met de melding dat hij niet op voorraad is. Via de klantenservice geven ze vervolgens aan dat ze niet genoeg hebben binnen gekregen en andere mensen voorrang hebben gekregen terwijl ik de 22ste, meteen toen het mogelijk was al besteld heb. Beetje jammer dit...

[ Voor 0% gewijzigd door mrgr33n op 05-08-2020 14:45 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-05 21:20

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-a7qD7SA7ViowOO-t_LISXczZcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lshcMyjI98NFngU4OvNpLFNN.jpg?f=fotoalbum_large

Ik hoop dat ik hem echt vrijdag krijg en niet alsnog op het laatste moment hoor dat hij niet voorradig is. Amazon heeft ze namelijk op dit moment niet meer voorradig staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:55
Mijn Amazon order zou eigenlijk vandaag geleverd worden, heb kwartier na aankondiging bestelling geplaatst op Amazon.de. Tot 11:00u stond de levering op: Wordt vandaag geleverd voor 20:00h.

Om 11:00u mail ontvangen met: Neues voraussichtliches Lieferdatum: 18. August 2020

Helaas dan niet doei, order gecancelled. Kijk de kat nog wel even uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Dat meen je niet! Hmm als ze dat doen dan annuleer ik ook direct. Ben er wel een beetje bang voor dat ik hetzelfde verhaal ga krijgen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:17
Zojuist opgehaald bij Coolblue in de winkel in Eindhoven. Afgelopen maandag besteld voor op te halen in Eindhoven.
Vanmorgen bericht gekregen dat hij klaar lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Razer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:36:
Mijn Amazon order zou eigenlijk vandaag geleverd worden, heb kwartier na aankondiging bestelling geplaatst op Amazon.de. Tot 11:00u stond de levering op: Wordt vandaag geleverd voor 20:00h.

Om 11:00u mail ontvangen met: Neues voraussichtliches Lieferdatum: 18. August 2020

Helaas dan niet doei, order gecancelled. Kijk de kat nog wel even uit de boom.
Voor de zekerheid ook een bestelling geplaatst bij Belsimpel, deze zou de blauwe dan morgen uitleveren. Ik ben bang dat ik hetzelfde grapje namelijk zal meemaken. Toestel stond namelijk tot 4 augustus als: nog niet beschikbaar, vanaf 4 augustus maar wel te bestellen en vanaf 4 augustus staat er niet leverbaar, we weten niet wanneer en of deze nog op voorraad komt... Ik moet uiterlijk 14 augustus namelijk mijn huidig toestel retourneren naar ze dus moet wel op tijd een vervanger hebben. Ik wilde eigenlijk een grijze maar de blauwe is volgens mij wel cool in het echt.

Mocht de grijze van Amazon alsnog vrijdag komen dan kan ik wellicht iemand hier blij maken die op een toestel verlegen zit en deze voor dezelfde prijs gelijk doorgeven (nadat het scherm gecheckt is op groene waas).

Edit- de order van Amazon heb ik geannuleerd, zowel de NL als de DE Amazon hebben geen voorraad en weten niet wanneer deze weer terug komen. Morgen komt de blauwe van Belsimpel aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Tweakriez op 05-08-2020 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandyshadow1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-01 13:28
1 augustus besteld bij Coolblue en 4 augustus in de ochtend geleverd. Prima gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitoo
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09-2023
Oekol schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 19:21:
[...]

Voor 499 had ik 't niet gedaan maar nu voor 399 en uiteindelijk 336 euro via T-mobile is dit nog een betere bang for buck Dan de OP3. Kan hem alleen maar aanraden.
Hoe krijg je dat voor 336 euro via T-Mobile? Wanneer ik op hun site kijk kan ik het toestel alleen in combinatie met een abbo halen maar niet los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
Devindegroot schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:48:
[...]

Ja ik zag het! Toch binnenkort even gaan bestellen!
Nou wil net gaan bestellen ( kon niet eerder ivm vakantie ). Grijs helemaal uitverkocht en bij geen een filliaal in de buurt op voorraad. Dit word in een hoekje huilen 🥺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Devindegroot schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:18:
[...]

Nou wil net gaan bestellen ( kon niet eerder ivm vakantie ). Grijs helemaal uitverkocht en bij geen een filliaal in de buurt op voorraad. Dit word in een hoekje huilen 🥺
Ik kon ook geen grijs meer krijgen maar het blauwe is toch wel leuk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
Tweakriez schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:20:
[...]

Ik kon ook geen grijs meer krijgen maar het blauwe is toch wel leuk eigenlijk.
Ja ergens vond ik blauw ook wel geinig, maar vind het toch jammer dat je met bijna elk hoesje en met Dbrand skins het blauwe aan de zijkant blijft zien. Ik zou echt blauw nemen omdat ik niet kan wachten, maar het liefst wil ik die grijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Snap het wel. Had hiervoor een Redmi Note 9 in het groen maar die was niet mooi afgewerkt, de ene helft was een andere kleur en textuur achterop als de andere helft. Bij dit toestel vind ik het gewoon netjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossah
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-04 14:42
7 augustus, in de middag ergens, bij Belsimpel een los toestel (Blauw) besteld. 8 augustus binnen.. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
Heb hem zelf ook ondertussen de laatste in Groningen weggepikt 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
de 128GB versie is weer leverbaar bij Coolblue en daar krijg je nu 25,- tegoed na het schrijven van een review. Wel top voor iederen die hem vanaf 5 aug besteld heeft :P

Schrijf een review en ontvang € 25,- CoolblueTegoed
Omdat wij graag horen wat jij van onze producten vindt, zouden we het leuk vinden als je een review schrijft over de OnePlus Nord 128GB Grijs 5G. Koop jouw product tussen 5 augustus 2020 en 16 augustus 2020 en schrijf uiterlijk 30 augustus 2020 een review. Als dank geven we je € 25,- CoolblueTegoed als we jouw review goedkeuren en plaatsen. Bekijk de actiehandleiding (pdf) voor meer informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:10
Urithar schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 21:57:
de 128GB versie is weer leverbaar bij Coolblue en daar krijg je nu 25,- tegoed na het schrijven van een review. Wel top voor iederen die hem vanaf 5 aug besteld heeft :P

Schrijf een review en ontvang € 25,- CoolblueTegoed
Omdat wij graag horen wat jij van onze producten vindt, zouden we het leuk vinden als je een review schrijft over de OnePlus Nord 128GB Grijs 5G. Koop jouw product tussen 5 augustus 2020 en 16 augustus 2020 en schrijf uiterlijk 30 augustus 2020 een review. Als dank geven we je € 25,- CoolblueTegoed als we jouw review goedkeuren en plaatsen. Bekijk de actiehandleiding (pdf) voor meer informatie.
Ik heb hem eerder besteld en kreeg ook deze mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• par4
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-04 15:54
Heeft iemand een idee waar de 128gb grijze versie nog ergens te koop is? Een dag later was hij alweer uitverkocht bij Coolblue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Hier ook een besteld voor 284 bij Mobiel.nl (128GB Blue) i.c.m. T-Mobile Unlimited. Top deal, zou ik zeggen. Zojuist bezorgd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
par4 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:23:
Heeft iemand een idee waar de 128gb grijze versie nog ergens te koop is? Een dag later was hij alweer uitverkocht bij Coolblue.
Lijkt overal uitverkocht helaas. Zag alleen de duurdere 256gb nog bij Amazon DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01
Ik ben voor mijn zoon aan het kijken voor een telefoon plus abo.
Nu zie ik bij Tele2 dat ik "maar" 334€ kwijt ben voor de Opo Nord 128gb.
Dit is wel erg scherp of zijn er nog addertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
coob schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:24:
Ik ben voor mijn zoon aan het kijken voor een telefoon plus abo.
Nu zie ik bij Tele2 dat ik "maar" 334€ kwijt ben voor de Opo Nord 128gb.
Dit is wel erg scherp of zijn er nog addertjes?
Geen addertjes, maar kijk ook even via Belsimpel en Mobiel.nl naar de mogelijkheden. Dacht bij mobiel.nl dat er een optie voor 284 Euro was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
swhnld schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:50:
[...]

Geen addertjes, maar kijk ook even via Belsimpel en Mobiel.nl naar de mogelijkheden. Dacht bij mobiel.nl dat er een optie voor 284 Euro was.
Voor 284€ kan ik hem niet vinden.
Mi10 lite kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• par4
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-04 15:54
swhnld schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:50:
[...]

Omdat je aangaf dat T-Mobile een scherp aanbod had heb ik daar ook naar gekeken. Zojuist mijn mobiel abonnement overgesloten naar T-Mobile. Moest 296,- betalen voor het toestel. Ook heb ik het Unlimited plus abonnement afgesloten. 25,- p/m voor alles onbeperkt vond ik wel erg aantrekkelijk, dus heb ik meteen mijn Internet en TV ook overgesloten voor T-Mobile. Het was allemaal een stuk beter dan mijn huidige KPN abonnementen. Moet denk ik wel een paar weekjes wachten tot het toestel weer leverbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VerrekteZakStro
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-05 13:11
Lijkt er dus op dat de komende 3 a 4 weken er geen Oneplus Nords geleverd gaan worden in NL? Balen, want ben snel op zoek naar een vervanger voor mijn Nokia 8 (die voor de tweede keer het 'halve uitval scherm' probleem heeft). Wellicht toch maar met lichte tegenzin een Mi 10 Lite dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Laatst online: 23-09-2024
VerrekteZakStro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:08:
Lijkt er dus op dat de komende 3 a 4 weken er geen Oneplus Nords geleverd gaan worden in NL? Balen, want ben snel op zoek naar een vervanger voor mijn Nokia 8 (die voor de tweede keer het 'halve uitval scherm' probleem heeft). Wellicht toch maar met lichte tegenzin een Mi 10 Lite dan.
Eergisteren via CoolBlue nog een kunnen bestellen. Blauwe. Inschrijven op die mailing kan handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was de 256 GB versie wel bij Amazon.de op voorraad te vinden. Kun je overwegen.
Of kijk op marktplaats of iemand toch besloten heeft iets anders te nemen en hem weg doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-05 13:15
Ik kon hem eergisteren ophalen bij T-mobile shop, met verlenging betaalde ik 341 euro voor de Nord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coob
Gisteren de blauwe besteld bij Tele2 en morgen wordt ie geleverd. 336€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-05 21:52
coob schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:24:
Gisteren de blauwe besteld bij Tele2 en morgen wordt ie geleverd. 336€
Dat zijn nog eens prijzen. Hier hetzelfde, €336,- excl thuiskopieheffing van €6,-.

Ik denk dat ik hem maar ga bestellen. Ik heb al een Tele2 abonnement. Nu maar hopen dat Tele 2 met 5G komt, zoals beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-05 10:35
Vriendin wilde er eentje hebben, toch jammer dat de voorraad zo slecht is. Een OP7T is toch wat minder als ik het goed begrijp.

psn: NL-SosuA-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sosua schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:52:
Vriendin wilde er eentje hebben, toch jammer dat de voorraad zo slecht is. Een OP7T is toch wat minder als ik het goed begrijp.
De OP7T heeft als nadeel dat die bijna een jaar oud is, dus nog maar ruim 2 jaar support. En heeft geen 5G ondersteuning. Maar voordeel is wel dat de OP7T sneller is. Vanaf OP6 is een Nord niet simpelweg een upgrade om te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-04 00:10
Belsimpel (heb de 128 GB grey besteld) geeft aan 4 weken, T-Mobile shop (Amersfoort) had het over aankomende week, dus zeg het maar.

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-05 09:35
Hij is er weer bij bol.com in beide kleuren voor 439 :)

• Bowling Bob
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12-2021
weet iemand toevallig of hij via bol.com ook met screenprotector en case geleverd wordt? zoals bij Belsimpel?
Bowling Bob schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:41:
weet iemand toevallig of hij via bol.com ook met screenprotector en case geleverd wordt? zoals bij Belsimpel?
In het standaard pakket van Oneplus zit al een screenprotector op het toestel en een transparante case, dus ga er van uit dat dat bij Bol.com niet anders is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWPrutser
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-05 20:38
Besteld via bol.com voordat hij ook daar weer weg is.

Deze er ook maar gelijk bij gedaan:
https://www.bol.com/nl/p/...ver-met-kaarthouder-blauw

Ben erg benieuwd :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 10:27

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Gisteren na vier jaar eindelijk een nieuwe smartphone gekocht voor mij en mijn vrouw (beide OPNord). Zij via de tele2 website, leverbaar vanaf 4 september, en die van mij via belsimpel met een levertijd van vier weken. Toch de stille hoop dat vier weken, twee weken wordt. Fingers crossed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Laatst online: 17-05 21:52
Hier ook besteld gisteren via Tele2. Ik ben benieuwd wanneer die geleverd wordt.

Ik wou nog even afwachten wat de Google Pixel 4a 5G ging brengen. Maar valt toch tegen: nieuws: Foto toont vermoedelijk achterkant Pixel 5 en Pixel 4a 5G De Nord heeft nagenoeg dezelfde specs of zelfs beter en dat voor minder geld.

[ Voor 5% gewijzigd door Bliksem B op 25-08-2020 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05 17:46
Voor wie het interessant vindt: 128 GB grijs is nu leverbaar bij belsimpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51
Ik kreeg net een berichtje van PostNL dat Belsimpel me een pakketje heeft gestuurd. Ik had zowel de 256 grijs als de 128 blauw besteld, het is me niet helemaal duidelijk of die er nu allebei inzitten of dat het 1 vd 2 is. Ben benieuwd, bezorging staat op morgen.

- Update - beide toestellen ontvangen! Dat viel me dus reuze mee qua levertijd.

[ Voor 13% gewijzigd door jsiegmund op 29-08-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-05 22:55
stat schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:14:
Voor wie het interessant vindt: 128 GB grijs is nu leverbaar bij belsimpel!
Tsja, dat zag ik ook op 30 Augustus.. en toen ik de 31ste wou gaan bestellen niet meer :P
Zie nu dat ze hem in de winkels wel op voorraad hebben, maar ik lijk hem dan niet online te kunnen reserveren. Ik moet dan dus op de gok naar Belsimpel Tilburg rijden..
Morgen misschien ff proberen :)

[ Voor 26% gewijzigd door skai21 op 01-09-2020 21:19 ]

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-05 20:43
Vincent91 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:50:
https://www.gsmarena.com/...st_regions-news-45039.php

blijkbaar zeer populaire foon

ik heb de 8GB/265gb versie nog kunnen bemachtigen O-)
Ik heb de 01-09 een grijze 128GB besteld bij Tele2 die toen nog op een midweek levertijd stond. De blauwe stond al op 2 weken. Ik ben benieuwd of ik vanavond een email krijg of 'ie uberhaupt morgen gaat komen. Ik houd er sterk rekening mee dat het nog wel even duurt.

• skai21
Vincent91 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:50:
https://www.gsmarena.com/...st_regions-news-45039.php

blijkbaar zeer populaire foon

ik heb de 8GB/265gb versie nog kunnen bemachtigen O-)
Ik was letterlijk onderweg naar Belsimpel tilburg..
Skai vertrekt, kijkt op website belsimpel: Op voorraad..
Skai komt in korte file, met nog 15 min te gaan: Niet op voorraad |:( |:( |:(

8GB / 128GB Grijs is nergens meer te krijgen :|

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-05 14:01
Moesten hier Belgen zitten, Proximus shops hebben nog de grijze 128Gb in stock. Vandaag ééntje gaan halen voor iemand.

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:56
LeStef schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:31:
Moesten hier Belgen zitten, Proximus shops hebben nog de grijze 128Gb in stock. Vandaag ééntje gaan halen voor iemand.
Toch niet waar ik woon (Leuven)

Ik kon enkel de 12gb ram versie kopen

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-05 14:01
Ah hier in Wilrijk stond de grijze 128 Gb niet online te koop maar de shop had er gewoon. Jammer en succes.

• skai21
Misschien morgen eens naar Turnhout crossen dan :)
Is vanuit mij nog geen 30 minuten
.

Net bij coolblue NL weer op voorraad gekomen, morgenvroeg ophalen in Eindhoven :)

[ Voor 34% gewijzigd door skai21 op 03-09-2020 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
Bark_At_The_Cat schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:53:
[...]

Ik heb de 01-09 een grijze 128GB besteld bij Tele2 die toen nog op een midweek levertijd stond. De blauwe stond al op 2 weken. Ik ben benieuwd of ik vanavond een email krijg of 'ie uberhaupt morgen gaat komen. Ik houd er sterk rekening mee dat het nog wel even duurt.
Update: Tele2 kan 'm morgen bij me leveren. (Als ik ook nog eens thuis was zou dat heel fijn zijn, maar helaas :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel128
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-04 16:27
Ik heb 20 augustus mijn contract verlengt.
Hierbij de One Plus Nord 8GB/128GB (grey) besteld bij mobiel.nl.
Bij bestelling was de levertijd 3 á 4 weken.

Nu 5 sept nog steeds 3 á 4 weken levertijd

9 sept s'avonds bericht gekregen dat de telefoon is verstuurd.

Volgende dag opgehaald bij post nl ophaalpunt.

Tot nu toe loopt alles op rolletjes en doet hij wat ik er van verwacht.

Dit weekend er even goed in duiken en kijken wat er allemaal mogelijk is

[ Voor 41% gewijzigd door Michel128 op 11-09-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:14
Dit lijkt me echt een prachtig toestel, ik ben Vodafone al tijden zat, dus stap over naar T-mobile. Voor 287 euro lijkt het me helemaal een koopje. Ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBU31yC5gJTuqn4EZ6ELhMedpkA=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/xcYSQN26XUbFYEfLleXfEB1z.png?f=fotoalbum_small

[ Voor 22% gewijzigd door rcthans op 07-09-2020 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rcthans schreef op maandag 7 september 2020 @ 01:23:
Dit lijkt me echt een prachtig toestel, ik ben Vodafone al tijden zat, dus stap over naar T-mobile. Voor 287 euro lijkt het me helemaal een koopje. Ben benieuwd!

[Afbeelding]
Succes er mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:35
Mijn zakelijke abonnement bij t-mobile met een jaar verlengt en de grijze Nord 8GB/128GB erbij besteld voor 278,- ex. BTW.

Komt morgen binnen, ben benieuwd! Nu heb ik nog de OP6, welke ik onder garantie ter reparatie terug ga sturen vanwege flinke burn in.
rcthans schreef op maandag 7 september 2020 @ 01:23:

[Afbeelding]
Ik heb die dus ook gedaan, het eenmalige bedrag is wel ex. BTW hè ;) Nog steeds een prima deal!

[ Voor 56% gewijzigd door netiul op 07-09-2020 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:58
Via de mail:
Het wachten is voorbij: de OnePlus Nord 128GB Grijs 5G is weer op voorraad! Wil jij 'm nog steeds bestellen? Als je dat vandaag voor 23.59 uur doet, kun je 'm morgen al in je armen sluiten.
https://www.coolblue.nl/p...-nord-128gb-grijs-5g.html

Ik heb 'm zaterdag in Arnhem opgehaald, was gelijk de laatste :)

[ Voor 10% gewijzigd door nescafe op 08-09-2020 05:30 ]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
Mijn OnePlus Nord 128GB Grijs van Tele2 is binnen! Had eigenlijk zaterdag al bezorgd moeten zijn, maar toen was ik niet thuis. Ik weet niet hoe de levertijden er nu bij staan, maar al met al nog redelijk vlot binnen. (1 september besteld, leverbaar vanaf 5 september)

Maargoed, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offtopic: Wat een fijn toestel trouwens! Voor wie 'm nog gaat krijgen, zorg dat je niet net als ik de sim tool in het verkeerde gat steekt! Ik lijk verder geen schade te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josenmarije
  • Laatst online: 15-03 12:04
Ondertussen een blauwe en een grijze Nord 256Gb bij belsimpel besteld. De eerste die komt heb ik.:-) De andere annuleer ik dan wel.
Die grijze stond op 2-4 dagen levertijd voor bestelling. Direct na bestelling bleek dat toch 4 weken te zijn. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
Ik kreeg nog een mail van Coolblue dat de OnePlus Nord 128GB Grijs vanaf vandaag weer leverbaar is (morgen in huis). Bovendien: op vooraad in Haarlem en Tilburg.

[ Voor 23% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 09-09-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josenmarije
17 aug de Nord 256Gb bij belsimpel besteld. Na week werd aangegeven dat levering pas 12 sept zou plaatsvinden. 11 sept 18.00 uur bleek dat toch ook weer niet te lukken. Nu staat levering op 18 sept. Je moet wel heel veel geduld hebben.... Overigens zijn leveringsproblemen niet alleen bij belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
josenmarije schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:59:
17 aug de Nord 256Gb bij belsimpel besteld. Na week werd aangegeven dat levering pas 12 sept zou plaatsvinden. 11 sept 18.00 uur bleek dat toch ook weer niet te lukken. Nu staat levering op 18 sept. Je moet wel heel veel geduld hebben.... Overigens zijn leveringsproblemen niet alleen bij belsimpel.
Annuleer je hem en bestel direct bij OnePlus, is daar op voorraad zeggen ze:
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-nord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josenmarije
swhnld schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:50:
[...]

Annuleer je hem en bestel direct bij OnePlus, is daar op voorraad zeggen ze:
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-nord
THNX! done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:28
dankje,

en weet iemand of er nog verschil zit in de oneplus nord van amazon.de en bv belsimpel?

-edit-

https://www.amazon.nl/One...play-Opslag/dp/B08BPF2VLF
Hier staat fabrikant onderdeelnummer: 5011101200

https://www.amazon.nl/One...lay-Opslag/dp/B08BPJB782/
Hier staat fabrikant onderdeelnummer: 5011101202

weet iemand het verschil?
de 5011101200 komt meer voor?

-edit-

Ik ben er uit ... de 5011101202 is de Ash Grey , En dit is de nieuwe kleur...
iemand hier ervaring mee?

[ Voor 76% gewijzigd door Aggressor op 05-10-2020 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 00:27

MethinX

't is wat!

Aggressor schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:48:
dankje,

en weet iemand of er nog verschil zit in de oneplus nord van amazon.de en bv belsimpel?

-edit-

https://www.amazon.nl/One...play-Opslag/dp/B08BPF2VLF
Hier staat fabrikant onderdeelnummer: 5011101200

https://www.amazon.nl/One...lay-Opslag/dp/B08BPJB782/
Hier staat fabrikant onderdeelnummer: 5011101202

weet iemand het verschil?
de 5011101200 komt meer voor?

-edit-

Ik ben er uit ... de 5011101202 is de Ash Grey , En dit is de nieuwe kleur...
iemand hier ervaring mee?
Die 2e link doet het niet?

Jou vragen ben ik ook wel benieuwd naar.. heb zelf de knoop doorgehakt om de Nord aan te schaffen en zit nu te wachten op voorraad.. Wil graag (een van de) grijze, maar bij OnePlus zelf is alleen de blauwe op voorraad. Ik zit ook niet te wachten op een winkel die boven de adviesprijs gaat zitten..

Ik kon wel vinden dat de nieuwe Ash Grey in begin oktober uit komt (nu dus), maar nog niks op de site van OnePlus zelf: https://twitter.com/rquandt/status/1293170569421127680

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
MethinX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:09:
[...]

Die 2e link doet het niet?

Jou vragen ben ik ook wel benieuwd naar.. heb zelf de knoop doorgehakt om de Nord aan te schaffen en zit nu te wachten op voorraad.. Wil graag (een van de) grijze, maar bij OnePlus zelf is alleen de blauwe op voorraad. Ik zit ook niet te wachten op een winkel die boven de adviesprijs gaat zitten..

Ik kon wel vinden dat de nieuwe Ash Grey in begin oktober uit komt (nu dus), maar nog niks op de site van OnePlus zelf: https://twitter.com/rquandt/status/1293170569421127680
ik denk dat het een foutje van amazon was ;)
Ik had er na gevraagd.. en toen ze de kleur.. en 15min later was die weg :(

Wil jij de 8 of 12gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Aggressor schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:18:
[...]

ik denk dat het een foutje van amazon was ;)
Ik had er na gevraagd.. en toen ze de kleur.. en 15min later was die weg :(

Wil jij de 8 of 12gb?
De 8gb, voor 399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
oke, die is wat moeilijker leverbaar ja...
en bij amazon kon ik de nieuwe kleur alleen in 12gb kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 15-05 19:58
Voor mijn vriendin gisteren de 8GB versie opgehaald in de winkel van Belsimpel in Utrecht. waren er "genoeg" op voorraad daar volgens de verkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

GroeneThee schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:17:
Voor mijn vriendin gisteren de 8GB versie opgehaald in de winkel van Belsimpel in Utrecht. waren er "genoeg" op voorraad daar volgens de verkoper.
Dank voor de tip, ik zie inderdaad dat een aantal winkels hem op voorraad hebben. Helaas niet echt bij mij in de buurt en en webshop heeft'm niet.. Nog maar even afwachten en anders maar een ritje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-05 16:32
Rond etenstijd m'n contract verlengd bij mobiel.nl icm de blauwe 256GB variant. Verlenging is goedgekeurd en krijg 'm morgen mooi binnen. Ben erg benieuwd. Afkomstig van een zwaar tegenvallende P30 Pro (snelheid, cam, OS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:21
De nieuwe kleur Ash Gray nu ook op voorraad bij Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...56gb-grey-ash/los-toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:47

geerttttt

Manisch positief

Hm, momenteel lijkt de Oneplus Nord overal wel uitverkocht. Helemaal als je hem voor de normale 399 euro prijs wil hebben...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geerttttt schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:35:
Hm, momenteel lijkt de Oneplus Nord overal wel uitverkocht. Helemaal als je hem voor de normale 399 euro prijs wil hebben...
En als je hem bij een abonnementsverlenging probeert te halen? Misschien dat Tele2 of T-Mobile hem nog hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:47

geerttttt

Manisch positief

swhnld schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:04:
[...]

En als je hem bij een abonnementsverlenging probeert te halen? Misschien dat Tele2 of T-Mobile hem nog hebben?
Ik heb nu een goedkoop simpel abbo, die wil ik graag houden, dus dat is niet echt een optie ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 21:35

Alexo

groots met een zachte o

Levertijden bij Belsimpel zijn ook fijn. vriendin heeft 128gb Blauw een maand geleden besteld icm abo en inmiddels is leverdatum verschoven naar 5 december.. nu maar gekozen voor de grijze, die zou wel binnen een week leverbaar moeten zijn

<+:)

[ Voor 23% gewijzigd door Alexo op 04-11-2020 18:24 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:17
Niet te geloven dat het zo lang duurt om aan de vraag te voldoen. Straks is nummer 2 er alweer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alexo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:22:
Levertijden bij Belsimpel zijn ook fijn. vriendin heeft 128gb Blauw een maand geleden besteld icm abo en inmiddels is leverdatum verschoven naar 5 december.. nu maar gekozen voor de grijze, die zou wel binnen een week leverbaar moeten zijn

<+:)
Kijk anders eens op Vraag en Aanbod, daar zag ik er onlangs 2 staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:21
Zelf heb ik een Tweedekansje bij Belsimpel op de kop getikt. In Als Nieuw staat voor 330 euro. Is de derde telefoon die ik als tweedekansje koop met die staat en zijn tot nog toe allemaal echt zo goed als nieuw. Die 70 euro zijn dan snel verdiend en voor die prijs krijg je ze amper in V&A.

Staat er nu weer 1 te koop voor dezelfde prijs als ik heb betaald:

https://www.belsimpel.nl/...d/128gb-blauw/los-toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dopNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-04 19:45
Iemand toevallig gezien wie de Oneplus Nord had for 349.99?
pricewatch: OnePlus Nord (8GB ram) Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:12

Vliegvlug

Flight Simple

@dopNL Wat bedoel je, in de grafiek staat €375 als laagste prijs sinds 5 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dopNL
Vliegvlug schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:48:
@dopNL Wat bedoel je, in de grafiek staat €375 als laagste prijs sinds 5 maanden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tt_ojcoSn6M_aY-qJvGANZPu8WY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/84WpYI8LTNdS3eh2aPd5KmMR.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:12

Vliegvlug

Flight Simple

Geen idee, ik zie die prijs bij mij niet en hij komt ook niet als dipje in de grafiek voor en ik heb verder geen idee hoe de pricewatch intern werkt.
Wel een mooie prijs! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dopNL
Vliegvlug schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:03:
Geen idee, ik zie die prijs bij mij niet en hij komt ook niet als dipje in de grafiek voor en ik heb verder geen idee hoe de pricewatch intern werkt.
Wel een mooie prijs! :9
Voor die prijs wil ik hem wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:36

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Nu bij Amazon.nl:
Grijs 8/128: €369,-
Grijs 12/256: €499,-

Blauw 8/128: €375,-
Blauw 12/256: €475,-

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:44
Balen dat dit model met Black Friday niet ergens in de aanbieding is, ik hou het in de gaten. Maar zoals ik het hier lees is er een tekort op dit product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:51:
Balen dat dit model met Black Friday niet ergens in de aanbieding is, ik hou het in de gaten. Maar zoals ik het hier lees is er een tekort op dit product?
Ja, ze gaan als zoete broodjes.

• erniek
  • Laatst online: 11-03-2023
Weet iemand wat de oorzaak is dat de Nord 128mb zo moeilijk leverbaar is? Ik wacht nu al een tijdje. Koop in principe niet bij Amazon, maar Belsimpel geeft nu een levertijd van 3 weken. Is er een andere leverancier die wel levert?
erniek schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:14:
Weet iemand wat de oorzaak is dat de Nord 128mb zo moeilijk leverbaar is? Ik wacht nu al een tijdje. Koop in principe niet bij Amazon, maar Belsimpel geeft nu een levertijd van 3 weken. Is er een andere leverancier die wel levert?
Je kunt in de Pricewatch zien wat de voorraden zijn van de aanbieders.
Blauwe kleur heeft Belsimpel wel op voorraad, grijs niet. Met een hoesje zie je de kleur niet meer.
Het is net wat een bedrijf aan voorraad besteld, hoeveel geleverd en hoeveel verkocht is wat leverbaar is. Heeft A het niet, kijk bij B, of pas je wens aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erniek
  • Laatst online: 11-03-2023
swhnld schreef op donderdag 31 december 2020 @ 17:11:
[...]

Je kunt in de Pricewatch zien wat de voorraden zijn van de aanbieders.
Blauwe kleur heeft Belsimpel wel op voorraad, grijs niet. Met een hoesje zie je de kleur niet meer.
Het is net wat een bedrijf aan voorraad besteld, hoeveel geleverd en hoeveel verkocht is wat leverbaar is. Heeft A het niet, kijk bij B, of pas je wens aan.
Dank je wel. Ik had niet verder gekeken bij BelSimpel en dacht dat alle versies van de 128mb uitverkocht waren. Dat was idd niet zo en ik heb nu de blauwe besteld. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 07:08
Voucher ontvangan van Belsimpel.

Doe er je voordeel mee als je er nog een moet aanschaffen. Hoop dat het mbt Punt 4 lukt maar kwestie van proberen :)

Als je uiterlijk 14 februari de OnePlus Nord N10 of de OnePlus Nord N100 bestelt, krijg je €20,- óf €30,- extra korting met je persoonlijke Belsimpel-voucher. 

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hoe gebruik je de Belsimpel-voucher?

1. Kies een van de deelnemende toestellen als los toestel of in combinatie met een abonnement via Belsimpel.nl. Bestel je het toestel in combinatie met een abonnement? Zorg er dan voor dat de eenmalige betaling voor je toestel minimaal net zo hoog als de voucherwaarde is.
2. Plaats met de groene bestelknop je product(en) in de winkelwagen.
3. Klik in de winkelwagen op “Ik heb een cadeaubon” en plak de vouchercode uit deze mail in het invoerveld.
4. De waarde van je voucher wordt verrekend met je bestelbedrag. Je kunt de bestelling nu afronden. Gebruik het e-mailadres waar je deze mail op ontvangen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-05 14:54
Zie weinig prijsverandering of aanbieding in de (gewone) Nord helaas. Volgens de pricewatch een tijdje op 375, maar nu steevast op de 399 euro, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25

rick77

... get to the point!

Is het te verwachten dat de release van de OnePlus 9e/lite wat gaat doen met de prijs van de Nord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Laatst online: 23-07-2024
rick77 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:28:
Is het te verwachten dat de release van de OnePlus 9e/lite wat gaat doen met de prijs van de Nord?
Ook wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimitri26
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:44
Het zou kunnen maar +- juni zou de Nord 2 uit komen dus afwachten :-)
Pagina: 1 2 Laatste