Toon posts:

Post hier je idee voor max payne 2.

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zat er laast over te denken en vond max payne wel ziek maar er miste iets. En de duur van de game was aan de lage kant.
Owke hier komt ie dan

Ten eerst-Langere uitvoering van mijn part twee cd's

Ten weede-Net zoals hitman van outfit veranderen dat je enenmy veranderd in je vriend en dan lekker een kogel in hem rammen

Ten Derde-Net zoals Tomb Raider series Dat je de rigels vast kan pakken voor long jumps op rooftops pf ergens anders

4de gaafste van allemall

Moterers in de game ziek booken en schieten at the same time ziet het al helemaal voor me.

Ik hoop dat jullie ook wat ideen hebben zouw het graag willen horen.

Groetjes.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Alwéér een topic?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch wat anders al de vorige topic's over max payne!!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29
Op woensdag 08 augustus 2001 17:06 schreef dennisdotcom het volgende:
Alwéér een topic?
Ja... ik word d'r ook een beetje ziek van, best leuk spel hoor maar na de 3 dagen dat ik 'm had uitgespeeld ligt 't hier ook maarin de kast te rotten, dus ik wil over een maandje nog wel eens zien hoeveel mensen 't nog leuk vinden enzo..
kijk naar een game als UT da's al bijna 2 jaar oud en dat speel ik nog elke dag (nou ja, Strike force, een mod ervan)

Verwijderd

Topicstarter
tac ops 2 ruled over strike force en ja je heb een beetjegelijk ut ruled nog steeds

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Quake1 wordt nogsteeds gespeeld online, zijn zat servers voor , redelijk speler aanbod (ikzelf ben overigens al een jaartje of 2 gestopt hoor:) en dat is nu zo'n 5.5 jaar oud - even lang als ik dus quake1/2/3 speel in totaal :)
Op woensdag 08 augustus 2001 17:08 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Ja... ik word d'r ook een beetje ziek van, best leuk spel hoor maar na de 3 dagen dat ik 'm had uitgespeeld ligt 't hier ook maarin de kast te rotten, dus ik wil over een maandje nog wel eens zien hoeveel mensen 't nog leuk vinden enzo..
kijk naar een game als UT da's al bijna 2 jaar oud en dat speel ik nog elke dag (nou ja, Strike force, een mod ervan)

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 08:42

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

pff weer een max payne topic >:)

[ontopic]
Ik heb liever dat ze een AddOn maken, Expansion met allerlei extra's want Max Payne 2 heeft zeker nog geen zin, deze game is er net supertof verhaal is er helemaal, maar misschien een multiplayer functie maarja dan heb je die bulletime niet he :'(

Doe mij maar een Expansiontje

Computer Specs

Verwijderd

wat een waardeloos topic. Echt een zielig gamertje ben jij

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 18:09 schreef Fegisje het volgende:
wat een waardeloos topic. Echt een zielig gamertje ben jij
En wat ben jij dan niet he :?
Post dan niet als je ongesteld bent.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online