Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
MrVegeta schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:16:
Ik heb een super professionele schets gemaakt
maar ff 1ntje gelinked
zoiets bedoel je ?
Zo ja .. denk dat je beter DIY route kan kiezen .. kies iets met rubber en zoek ff nylon pluggen om het rubber vast te zetten (tenzij de schutting beschadigt mag worden) .. De lengte die naar beneden gaat kan je zo lang maken als je zelf wilt en daarbij ook genoeg tegendruk geven oid voor wat op de plank staat.. zorg dat de onderste plank iets verstelbaar is in diepte blijft de plank nog waterpas ook
[ Voor 42% gewijzigd door vso op 21-07-2020 19:16 ]
Tja vanalles
De schutting kan wel wat hebben. Wat is dat voor een unit?vso schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:11:
[...]
![]()
maar ff 1ntje gelinked
[Afbeelding]
zoiets bedoel je ?
Zo ja .. denk dat je beter DIY route kan kiezen .. kies iets met rubber en zoek ff nylon pluggen om het rubber vast te zetten (tenzij de schutting beschadigt mag worden) .. De lengte die naar beneden gaat kan je zo lang maken als je zelf wilt en daarbij ook genoeg tegendruk geven oid voor wat op de plank staat.. zorg dat de onderste plank iets verstelbaar is in diepte blijft de plank nog waterpas ook
De zoekterm schutting tafel levert al wat op. https://www.bol.com/nl/p/...dBRloYTrCqPAaAlcbEALw_wcB hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.
Balkontafel!
[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 21-07-2020 19:24 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bloembakhaak of balkonhaak (zoals eerder iemand hierboven ook zei).
correct!MrVegeta schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:19:
Balkontafel!
my bad ik had inderdaad de term erbij moeten zetten, balkon haken/tafel oid
Tja vanalles
Raling schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:39:
Het lijkt mij wel dat de afmetingen uitmaken, het is namelijk afhankelijk van de dikte van je schuttingplank. Verder zou je gewoon een stalen strip kunnen halen en die in de gewenste vorm buigen.
dit leek mij wel wat.
Deze komen vrij aardig in de buurt.
Eventueel een slotje aan de onderkant van de plank frezen zodat deze vast ligt als de haak te kort is.