Dubbele monitoren curved of niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halderknots
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-01 23:59
Mijn huidige monitoren beginnen vlekken te vertonen en mogen vervangen worden.
Ik gebruik nu tweemaal 24" monitoren. Deze hebben een vrij dikke bezel (oud 2012).
Strak tegen elkaar heb ik een dikke middenstrook van 4 cm.
De monitoren gebruik ik voor thuis werken. Office, internet, mail en dat soort dingen.
Mijn idee is om ze te vervangen voor twee 27" met een zo dun mogelijke bezel.

Op zich geen bijzonderheid, maar nu kan ik natuurlijk ook kiezen voor curved monitoren.
Heeft iemand ervaring met twee curved monitoren? Is dat handig? Of wordt de 'curve' dan te groot?

Mijn huidige monitoren heb ik in een soort V stand staan, vandaar dat ik ook eventueel curved overweeg.
1 grote curved monitor is supercool maar erg duur. Vandaar dat ik mezelf afvroeg of ik voor office gebruik
niet gewoon twee curved schermen naast elkaar kan zetten :P

Ben benieuwd of iemand dit ook heeft en of dit bevalt
Mijn idee is nu 2x Philips E-Line 278E9QJAB

[ Voor 6% gewijzigd door Halderknots op 21-07-2020 11:05 . Reden: Product toegevoegd ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-06 14:17
Voor de prijs van een gekromd 1080p scherm heb je een plat 1440p scherm. Volgens mij ga je dat veel meer merken dan de curve, want met 2x 1440p t.o.v. 1080p heb je 75% extra werkruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halderknots
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-01 23:59
Daar heb je wel een punt ja. Daar had ik nog niet over nagedacht. Ik heb nu 2x 1080p dus ging eigenlijk heel suf weer uit van 2x 1080p. Ga ik mezelf even in verdiepen :-) thanx.