Mijn huidige monitoren beginnen vlekken te vertonen en mogen vervangen worden.
Ik gebruik nu tweemaal 24" monitoren. Deze hebben een vrij dikke bezel (oud 2012).
Strak tegen elkaar heb ik een dikke middenstrook van 4 cm.
De monitoren gebruik ik voor thuis werken. Office, internet, mail en dat soort dingen.
Mijn idee is om ze te vervangen voor twee 27" met een zo dun mogelijke bezel.
Op zich geen bijzonderheid, maar nu kan ik natuurlijk ook kiezen voor curved monitoren.
Heeft iemand ervaring met twee curved monitoren? Is dat handig? Of wordt de 'curve' dan te groot?
Mijn huidige monitoren heb ik in een soort V stand staan, vandaar dat ik ook eventueel curved overweeg.
1 grote curved monitor is supercool maar erg duur. Vandaar dat ik mezelf afvroeg of ik voor office gebruik
niet gewoon twee curved schermen naast elkaar kan zetten
Ben benieuwd of iemand dit ook heeft en of dit bevalt
Mijn idee is nu 2x Philips E-Line 278E9QJAB
Ik gebruik nu tweemaal 24" monitoren. Deze hebben een vrij dikke bezel (oud 2012).
Strak tegen elkaar heb ik een dikke middenstrook van 4 cm.
De monitoren gebruik ik voor thuis werken. Office, internet, mail en dat soort dingen.
Mijn idee is om ze te vervangen voor twee 27" met een zo dun mogelijke bezel.
Op zich geen bijzonderheid, maar nu kan ik natuurlijk ook kiezen voor curved monitoren.
Heeft iemand ervaring met twee curved monitoren? Is dat handig? Of wordt de 'curve' dan te groot?
Mijn huidige monitoren heb ik in een soort V stand staan, vandaar dat ik ook eventueel curved overweeg.
1 grote curved monitor is supercool maar erg duur. Vandaar dat ik mezelf afvroeg of ik voor office gebruik
niet gewoon twee curved schermen naast elkaar kan zetten
Ben benieuwd of iemand dit ook heeft en of dit bevalt
Mijn idee is nu 2x Philips E-Line 278E9QJAB
[ Voor 6% gewijzigd door Halderknots op 21-07-2020 11:05 . Reden: Product toegevoegd ]