Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietmas
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23-07-2020
Mijn vraag
Is het iemand al gelukt om een TFA 30.3245.02 thermo/hygrosensor te gebruiken met een Rfxcom RFXtrx433E?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik Domoticz 2020.2 op een Raspberry Pi met Raspbian Buster.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de Rfxcom al geflasht met het programma RFXflash en de setting files Ext en Ext2, versie 1025. Maar ik krijg mijn sensor niet in beeld binnen de apparatenlijst van Domoticz. Heeft iemand een tip?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:49

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Is Hideki aangevinkt bij hardware Rfxcom settings in Domoticz?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem eens contact op met RFXCOM, ik ben op die manier in het verleden ook perfect geholpen om onbekende devices ondersteund te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandolution
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-06 23:22
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:20:
Neem eens contact op met RFXCOM, ik ben op die manier in het verleden ook perfect geholpen om onbekende devices ondersteund te krijgen.
Geldt dit nog steeds? Ik heb al meerdere malen gemaild in het afgelopen half jaar om een Byron deurbel toe te laten voegen, maar krijg niks meer terug. Eerste keer wel, dat ze ermee bezig gingen, maar nu is het erg stil.. Wil je er overigens niet van weerhouden om te mailen, iedere toevoeging aan RfxCOM maakt het product natuurlijk alleen maar beter! :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sandolution op 22-07-2020 10:25 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandolution schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:24:
[...]

Geldt dit nog steeds? Ik heb al meerdere malen gemaild in het afgelopen half jaar om een Byron deurbel toe te laten voegen, maar krijg niks meer terug. Eerste keer wel, dat ze ermee bezig gingen, maar nu is het erg stil.. Wil je er overigens niet van weerhouden om te mailen, iedere toevoeging aan RfxCOM maakt het product natuurlijk alleen maar beter! :)
Ik heb al een poos geen RFXCOM meer, mijn laatste contact was 5 jaar geleden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietmas
Sorry voor de late reactie, ik dacht dat ik mails zou krijgen. De tip over hideki van Speedy-Andre heeft effect. Ik zie nu een thermometer met dezelfde waarden als mijn TFA-sensor dus dat zal hem wel zijn. Grote dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet je sensor een kwartiertje in de koelkast/vriezer, dan weet je het zeker. Die temperaturen is het nu buiten nergens namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietmas
LOL goede tip, maar de test met de warme zolder werkte ook
Pagina: 1