Verwijderen review [51494] [121900]

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarBon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-07 09:01
Gebruiker reageerde niet, review gegeven, bleek op vakantie, kan ik inkomen, review laten verwijderen.
Gebruiker had op basis van mijn review mij een review gegeven maar die review staat nog.
Graag verwijderen daar die gebaseerd is op mijn review. Contact verliep en verloopt verder prima, geen fratsen. Zijn ook nog tot en akkoord gekomen.
Review op mijn account gaat ook nog eens over een product waar ik niks mee heb. Graag verwijderen. Waarom kunnen wij dat zelf eigenlijk niet?

https://tweakers.net/aanbod/rating/837924/

[ Voor 4% gewijzigd door BarBon op 20-07-2020 23:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 22:13
BarBon schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:13:
Waarom kunnen wij dat zelf eigenlijk niet?
Weet niet of het mijn plek is om hierop te reageren, maar dat lijkt me toch niet zo gek?
Dat opent al snel de deuren voor iedereen om zijn negatieve reviews weg te poetsen.

Als het onterecht is, kan het (met wat controle) alsnog opgelost worden, maar als iemand terecht negatieve reviews krijgt is het wel fijn als dat vindbaar is. Anders is het systeem redelijk waardeloos imo.

edit: verkeerd stuk gequote 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door timberleek op 20-07-2020 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarBon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-07 09:01
Hoi, ik bedoel mijn eigen review weghalen, ik kon dat zelf niet. Heb dat geregeld via gebruiker Bor. En zoals ik aangaf gaf ik een review omdat andere gebruiker 2 dagen niet reageerde, best wel terecht denk ik qua communicatie. Ik dacht dan reageert hij vast wel, heb ik zijn aandacht en pas ik mijn review aan. Dat aanpassen kon dus niet, had wel zijn aandacht waardoor ik een goede koop heb kunnen doen. Afijn, begrijp dat als iemand op vakantie is aan de ene kant ook wel weer. Toch met 5 open advertenties had ik niet verwacht dat iemand 2 dagen niet reageert. Ik heb dus mijn review weg laten halen. Nu heb ik een slechte beoordeling omdat de andere gebruiker op basis van mijn review gewoon 1 ster heeft gegeven. Dat vindt ik dan onterecht aangezien mijn review eigenlijk wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@BarBon je gaat zelf in de fout door een beoordeling te schrijven terwijl er geen transactie is geweest. De beoordeling is nu weggehaald. Ik heb tevens meteen 2 andere beoordeling van je verwijderd waar je exact hetzelfde hebt gedaan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.