Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
*Bump*
Iemand?
Iemand?
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Dat die opladerkabel er strak in gaat zegt helemaal niks imho. Ik heb hier genoeg oplader kabels, ook A-merk! die het gewoon NIET meer doen als de Iphone poort / kabel zelf wat ouder is, echt waar, zelfs helemaal kapotte/versleten originele Apple kabels doen het altijd. Het lijkt wel alsof ze het op zo een manier maken dat de kabel het altijd doet?
Mijn eigen ervaring is dus dat de originele kabels van Apple het best doen.
Dus de vraag is, gaat het om een originele kabel? Ik zou toch dat proberen.
[ Voor 26% gewijzigd door Roflmao op 22-07-2020 12:03 ]
Uhm, het is een originele, die ik gebruik voor mijn eigen werkende iPhone 7, is net een een half jaartje oud(is eigenlijk de kabel van mijn AirPods Pro). Ik hou niet van imitatie en dat is ook waarom ik een donor iPhone heb aangeschaft, dan zijn de onderdelen nog OEM.Roflmao schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:01:
Dat die opladerkabel er strak in gaat zegt helemaal niks imho. Ik heb hier genoeg oplader kabels, ook A-merk! die het gewoon NIET meer doen als de Iphone poort / kabel zelf wat ouder is, echt waar, zelfs helemaal kapotte/versleten originele Apple kabels doen het altijd. Het lijkt wel alsof ze het op zo een manier maken dat de kabel het altijd doet?
Ik bedoelde meer te zeggen dat de oplaadkabel er strak in ging, dus dat de oplaadpoort wel goed op z’n plek zit en dat het daar dus niet aan kan liggen.