Defecte laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carracio88
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-03 19:59
Hoi allemaal.

Sinds vandaag vertoont de laptop van m'n vrouw opeens kuren. Het gaat om een Dell Lattitude 3590.

Bij het openen gaat het scherm niet aan. Als je op de aanknop drukt dan gaat het lampje branden en het toetsenbord maar verder gebeurt er niets. Zojuist maakt de laptop dichtgeklapt opeens een vreemd geluid. Eerst een hoge piep en daarna iets lager wat langer. Maar er is niets zichtbaar op het scherm.

Ik dacht een power drain te doen, maar ik kan de accu er niet uithalen.

Heeft iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sluit eens een externe monitor aan, misschien dat je daar wel beeld op hebt. Misschien doet je notebook het nog wel, maar is het scherm stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zet de laptop aan en houd vervolgens de aan-/uitknop ingedrukt tot hij weer uitgaat. Als dat direct is, hou hem toch >10 seconden vast. Probeer hem dan opnieuw aan te zetten.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Carracio88 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 21:36:
Ik dacht een power drain te doen, maar ik kan de accu er niet uithalen.
Als ik het zo bekijk heeft die laptop een aantal 10 schroefjes aan de onderkant. Wanneer er een schroefje in een apparaat zit kan het ook uit elkaar... De accu zit intern, met een connector op het moederbord. Wanneer je de onderkant er onder weg hebt kun je zo die connector even loshalen.