Beste Tweakers,
Ik ben nu al een aantal weken aan het kijken voor een nieuwe game pc. Ik wil iets kopen waar ik een aantal jaar goed mee vooruit kan. En daar heb ik een budget van 3000 euro voor over.
Wat wil je doen met je pc?
Voornamelijk high end games spelen en streamen. Pc moet 4k aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 3000 euro als het er iets boven zit dan is dat niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en randapparatuur al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 1tb m.2 ssd een gtx 2080ti oc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar asus + intel als merk voor de onderdelen. Tenzij iemand mij kan overtuigen voor een ander merk te moeten kiezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil super graag een all white theme pc bouwen met rgb contrasten in bekabeling ram en fans.
Ga je overklokken?
Ik ben niet handig met overclocken en zou niet weten hoe.
Wat verwacht je van ons? een samenstelling van onderdelen die harmonieus mooi op elkaar in spelen en de beste prijs kwaliteit verhouding uit mijn geld kan halen. Dit wordt een pc waar ik zelf een aantal jaar van moet kunnen genieten. Looks zijn ook super belangrijk. Alle tips en builds zijn welkom. Ik zal een er van kiezen en einde van de maand de onderdelen bestellen.
Graag hoor ik ook waarom iemand voor een specifieke merk kiest over een ander merk.
Excuses ik was me lijst vergeten te posten.
Alvast bedankt tweakers!
Ik ben nu al een aantal weken aan het kijken voor een nieuwe game pc. Ik wil iets kopen waar ik een aantal jaar goed mee vooruit kan. En daar heb ik een budget van 3000 euro voor over.
Wat wil je doen met je pc?
Voornamelijk high end games spelen en streamen. Pc moet 4k aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 3000 euro als het er iets boven zit dan is dat niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en randapparatuur al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 1tb m.2 ssd een gtx 2080ti oc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar asus + intel als merk voor de onderdelen. Tenzij iemand mij kan overtuigen voor een ander merk te moeten kiezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil super graag een all white theme pc bouwen met rgb contrasten in bekabeling ram en fans.
Ga je overklokken?
Ik ben niet handig met overclocken en zou niet weten hoe.
Wat verwacht je van ons? een samenstelling van onderdelen die harmonieus mooi op elkaar in spelen en de beste prijs kwaliteit verhouding uit mijn geld kan halen. Dit wordt een pc waar ik zelf een aantal jaar van moet kunnen genieten. Looks zijn ook super belangrijk. Alle tips en builds zijn welkom. Ik zal een er van kiezen en einde van de maand de onderdelen bestellen.
Graag hoor ik ook waarom iemand voor een specifieke merk kiest over een ander merk.
Excuses ik was me lijst vergeten te posten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 391,- | € 391,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Maximus XII Hero (Wi-Fi) | € 421,50 | € 421,50 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC | € 1.249,91 | € 1.249,91 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510i Zwart/Wit | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Kabels | Cablemod PRO ModMesh Cable Extension Kit Wit | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z63 | € 237,74 | € 237,74 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED White (Triple Pack), 120mm | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZNC | € 187,65 | € 187,65 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower Grand RGB 850W Platinum | € 203,04 | € 203,04 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 194,31 | € 194,31 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.134,05 | ||
Alvast bedankt tweakers!
[ Voor 49% gewijzigd door senZzZ op 20-07-2020 20:41 ]