Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 17:47
Hoi allemaal,

Sinds enkele weken heb ik een nieuwe telefoon, een Iphone XR.
Eindelijk kan ik nu gebruik maken van wireless charging.

Nu heb ik in mijn eigen auto en mijn werkauto nog zo'n magneet in het ventilatierooster, en in mijn hoesje van mijn iPhone een metalen plaatje. Naast mijn bed een wireless oplader liggen, en als ik het metalen plaatje laag in mijn hoesje doe werkt het draadloos opladen.

Nu lijkt me het niet goed om draadloos op te laden en dat metalen plaatje te gebruiken voor de autohouder dus daarom ben ik nu op zoek naar een goede en goedkope wireless charger voor in de auto. Mijn vraag is om een goedkope omdat ik er twee moet aanschaffen voor beide auto's.

Hebben jullie een advies? Er is zoveel keuze dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:34
Jazeker, koop je lader bij een goede winkel die geen rommel importeert. Het zou zonde zijn om een risico te nemen op je dure iPhone door een ach en hebbes lader te kopen.

https://www.apple.com/nl/...&f=charger&fh=458e%2B45d4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-04 12:53
Ik weet niet welke auto je hebt en uit welk jaar hij komt, maar moderne auto's kunnen gewoon draadloos laden (mijn afgelopen 2 auto's gebruik(te) ik om mijn galaxy op te laden onderweg zonder kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:33

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

SP Connect wireless charger. Heb je wel een speciaal hoesje voor nodig, maar dan heb je meteen een mooie houder en hoeft ie niet plat te liggen in de auto waardoor ie alle kanten op kan schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:38
https://www.bol.com/nl/p/...91/9200000103051718/?s2a=

Vorige week gehaald, prima ding! Zit goed vast en beweegt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Goedkoop is duurkoop - ik heb meerdere draadloze opladers gekocht voor de auto en de goedkopere waren of te langzaam, met navi aan ontladen ipv laden, worden te warm en stoppen met laden, of gingen gewoon defect in korte tijd.

Koop 2 degelijke laders. Dat is uiteindelijk goedkoper.

Er zijn draadloze laders met magnetische houder (ring open in het midden). Dat werkt prima. Ik was uiteindelijk iets van 20€ per stuk kwijt voor degelijke van Ali.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 27-07-2020 17:37 ]

Pagina: 1