Zijn er al mensen die hem hebben gespeeld? En wat vonden jullie er van?
(P.s. heb hem zelf niet gespeeld)
Verwijderd
Oh pas 400 keer ofzoOp woensdag 08 augustus 2001 16:37 schreef Albinoraptor het volgende:
Zijn er al mensen die hem hebben gespeeld? En wat vonden jullie er van?
Verwijderd
5 keer maar? hehehe...ik veel vaker. Zelfs Metal Gear 1 speel ik nog regelmatig. Het is me alleen nog steeds niet gelukt om MGS1 uit te spelen zonder te saven, zonder dood te gaan, zonder iemand te doden en zonder gezien te worden...maar ik blijf proberenOp woensdag 08 augustus 2001 16:40 schreef Albinoraptor het volgende:
Heb echt MGS 1 5x uitgespeeld. Maar vind het zo k*t dat die demo bij een k*t spel zit.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
[edit na opmerking hieronder]Op woensdag 08 augustus 2001 17:08 schreef Steffie het volgende:
Ik heb die gespeeld. Kan niet wachten tot die uitkomt.
Is er eigenlijk al een releasedatum bekend ?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Err jaa..foutje, bedankt!Op woensdag 08 augustus 2001 17:45 schreef Steffie het volgende:
2001 zal je bedoelen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq