Hallo allemaal,
Ik zoek een headset voor op werk. We hebben een assemblage afdeling en zit daar heel dicht tegen aan. Heb veel last van achtergrond geluid. Het geluid komt (gelukkig) niet van grote machines maar vooral mensen die praten, typen, langs lopen, printers die printen, tools (schroevendraaiers etc) die op tafel worden neergelegd. Daar hebben de andere collega's in de meeting waar ik in zit ook last van.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb de volgende eisen/wensen:
- Over- of on-ear
- Noise cancelling headphones en noise suppression microphone
- Zo makkelijk mogelijk op te zetten (plug and play)
- Zeer neutrale kleuren (zwart/grijs/wit). Kan niet aankomen met een gaming headset met neon kleuren
hij moet professioneel blijven
- Kan gebruikt worden om mee te bellen via de computer (ik gebruik Microsoft Teams)
- Mogelijkheid om verbinding te maken via bluetooth en vaste draad
- Ik maak gebruik van een werkstation zonder grafische kaart of aparte geluidskaart
- Het hoofddoel is het communiceren met de collega's die ergens anders werken maar muziek luisteren is een hele dichte tweede (dit is wel een wens, geen eis)
Wat heb je zelf al gevonden?
De Sony WH-1000XM3 heb ik geprobeerd en heb hem van een vriend geleend. De achtergrond geluiden kwamen echter veel naar voren. Nu lees ik op het internet wel veel dat deze wel één van de beste is. Moet ik dan maar het achtergrond geluid accepteren en oplossingen voor vinden of heeft iemand ervaring met dezelfde situatie en een andere koptelefoon?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben geen audio/headset expert
en zoek vooral naar mensen die in dezelfde situatie zitten en wil graag hun ervaring horen met de headset die ze hebben. Ik ben ook erg benieuwd naar de soorten boom vs built in microfonen. Ik heb het gevoel dat de boom beter geluid kunnen filteren dan de built-in. Maar ben benieuwd naar jullie expertise!
Ik zoek een headset voor op werk. We hebben een assemblage afdeling en zit daar heel dicht tegen aan. Heb veel last van achtergrond geluid. Het geluid komt (gelukkig) niet van grote machines maar vooral mensen die praten, typen, langs lopen, printers die printen, tools (schroevendraaiers etc) die op tafel worden neergelegd. Daar hebben de andere collega's in de meeting waar ik in zit ook last van.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb de volgende eisen/wensen:
- Over- of on-ear
- Noise cancelling headphones en noise suppression microphone
- Zo makkelijk mogelijk op te zetten (plug and play)
- Zeer neutrale kleuren (zwart/grijs/wit). Kan niet aankomen met een gaming headset met neon kleuren
- Kan gebruikt worden om mee te bellen via de computer (ik gebruik Microsoft Teams)
- Mogelijkheid om verbinding te maken via bluetooth en vaste draad
- Ik maak gebruik van een werkstation zonder grafische kaart of aparte geluidskaart
- Het hoofddoel is het communiceren met de collega's die ergens anders werken maar muziek luisteren is een hele dichte tweede (dit is wel een wens, geen eis)
Wat heb je zelf al gevonden?
De Sony WH-1000XM3 heb ik geprobeerd en heb hem van een vriend geleend. De achtergrond geluiden kwamen echter veel naar voren. Nu lees ik op het internet wel veel dat deze wel één van de beste is. Moet ik dan maar het achtergrond geluid accepteren en oplossingen voor vinden of heeft iemand ervaring met dezelfde situatie en een andere koptelefoon?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben geen audio/headset expert