Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-10 16:59
Beste medetweakers,

AT kasten zijn moeilijk te vinden voor een redelijke prijs, en soms moet je gewoon geluk hebben. Omdat dit me de laatste tijd niet echt lukt, gebruik ik nu mijn oude ATX kast. Deze kwam uit toen de overgang van AT naar ATX ver klaar was, dus heeft mounting voor beide standaarden. Het enige dat ik mis is een IO shield waarvan enkel de DIN voor het moederbord open is. Ze bestaan, maar ik vind ze alleen in Amerikaanse ebay voor 8 euro + 20 euro verzending. Niet echt reeel voor een dun stukje ijzer.

Mijn vraag is dus, weet iemand waar deze iets voordeliger zijn uit te halen? Of eventueel een volledig dichte? Alvast bedankt!

Groet,

Lars

(Ik twijfelde overigens in welke forum ik deze plaatsen moet, dus heb ik hier gedaan omdat het niet echt aankoopadvies betreft. Indien niet ok, dan verplaats maar. :) )

[ Voor 12% gewijzigd door lars_jj op 20-07-2020 12:23 ]

Alle reacties

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:06

jgj82

Ja, maar = nee

lars_jj schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:22:
Beste medetweakers,

AT kasten zijn moeilijk te vinden voor een redelijke prijs, en soms moet je gewoon geluk hebben. Omdat dit me de laatste tijd niet echt lukt, gebruik ik nu mijn oude ATX kast. Deze kwam uit toen de overgang van AT naar ATX ver klaar was, dus heeft mounting voor beide standaarden. Het enige dat ik mis is een IO shield waarvan enkel de DIN voor het moederbord open is. Ze bestaan, maar ik vind ze alleen in Amerikaanse ebay voor 8 euro + 20 euro verzending. Niet echt reeel voor een dun stukje ijzer.

Mijn vraag is dus, weet iemand waar deze iets voordeliger zijn uit te halen? Of eventueel een volledig dichte? Alvast bedankt!

Groet,

Lars

(Ik twijfelde overigens in welke forum ik deze plaatsen moet, dus heb ik hier gedaan omdat het niet echt aankoopadvies betreft. Indien niet ok, dan verplaats maar. :) )
Probeer het eens in Vraag & Aanbod met een gevraagd advertentie?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Custom AT gevallen zijn inderdaad peperduur, al helemaal met verzendkosten erbij. Maar volledig dichte zijn (via eBay of AliExpress) goedkoop incl verzendkosten in het Verre Oosten te bestellen. Dan gat op juiste plek boren en klaar :)

Oslik blyat! Oslik!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:23
Laten printen door een kennis / tweaker? :)
Thingiverse: Universal IO Shield v2
Zelf heb ik ook een paar van deze covers in gebruik

Zoiets bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kKuJ2aa.jpg