In de straat van mijn schoonouders zitten een paar aparte T-splitsingen. Nergens staan bordjes, geen haaientanden, maar wel strepen die een bocht lijken aan te geven. Hierdoor heb ik het idee dat de doorgaande weg met de bocht mee gaat en niet 'rechtdoor' gaat. Ik geef dus ook altijd netjes mijn richting aan, ook al ga ik rechtdoor. Mijn vriendin ziet het anders. Rechtdoor is gewoon rechtdoor, en pas als je met de bocht mee gaat geef je je richting aan.
:strip_exif()/f/image/RijcTo3RgVRlwMeMbhY7vVeI.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierboven de situatie zoals deze meermaals voorkomt in de straat. Hieronder de streetview:
:strip_exif()/f/image/KeDciqs4bTCfCv38nICl6tEI.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is een 30km/u zone trouwens. Maar wat is hier nu correct? Wanneer geef je je richting aan? Wat is in dit geval rechtdoorgaand? Als je om die hobbel heen rijdt of wanneer je de strepen op de weg volgt? Overigens is het volgens mij nog nooit echt fout gegaan, maar ik ben nieuw in dit dorp en de situatie is niet heel duidelijk
Edit: aan het einde van de straat heb je dezelfde situatie overigens ook maar dan net een tikkeltje anders:
/f/image/70O7A6gMww9ifYIkOwgTLBPn.png?f=fotoalbum_large)
Hier is het volgens mijn vriendin wel zoals ik de situatie in heel de straat zie. Als je naar links gaat of rechts geef je richting aan. Mensen die van rechts uit komen en met de bocht mee rijden zijn recht doorgaand verkeer. Maar deze situatie is nagenoeg hetzelfde als elders in de straat dus ik volg 't niet helemaal
:strip_exif()/f/image/RijcTo3RgVRlwMeMbhY7vVeI.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierboven de situatie zoals deze meermaals voorkomt in de straat. Hieronder de streetview:
:strip_exif()/f/image/KeDciqs4bTCfCv38nICl6tEI.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is een 30km/u zone trouwens. Maar wat is hier nu correct? Wanneer geef je je richting aan? Wat is in dit geval rechtdoorgaand? Als je om die hobbel heen rijdt of wanneer je de strepen op de weg volgt? Overigens is het volgens mij nog nooit echt fout gegaan, maar ik ben nieuw in dit dorp en de situatie is niet heel duidelijk
Edit: aan het einde van de straat heb je dezelfde situatie overigens ook maar dan net een tikkeltje anders:
/f/image/70O7A6gMww9ifYIkOwgTLBPn.png?f=fotoalbum_large)
Hier is het volgens mijn vriendin wel zoals ik de situatie in heel de straat zie. Als je naar links gaat of rechts geef je richting aan. Mensen die van rechts uit komen en met de bocht mee rijden zijn recht doorgaand verkeer. Maar deze situatie is nagenoeg hetzelfde als elders in de straat dus ik volg 't niet helemaal
[ Voor 19% gewijzigd door SomerenV op 20-07-2020 12:03 ]
/f/image/dX5CAwvTO8fIpSAB4oyAMSBa.png?f=fotoalbum_large)