Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en graphic design/ foto bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
onder de 2000, het lieft zo min mogelijk natuurlijk maar zonder dat de preformance er onder lijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nopel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijstje denk ik?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij komt in de woonkamer te staan dus weinig geluid zou fijn zijn. Wil ook graag in 1 keer klaar zijn bouwen en niet over een paar jaar nieuwe onderdelen hoeven te bestellen
Ga je overklokken?
heb ik eerlijk gezegd geen verstand van maar is evt. iets waar ik me over kan inlezen
Wat verwacht je van ons?
Is dit overkill? kan het goedkopen zonder veel preformance in te leveren? is een ryzen 5 build ook goed genoeg voor fotobewerking? zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten (wordt mijn eerste build)
Vooral gamen en graphic design/ foto bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
onder de 2000, het lieft zo min mogelijk natuurlijk maar zonder dat de preformance er onder lijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nopel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijstje denk ik?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij komt in de woonkamer te staan dus weinig geluid zou fijn zijn. Wil ook graag in 1 keer klaar zijn bouwen en niet over een paar jaar nieuwe onderdelen hoeven te bestellen
Ga je overklokken?
heb ik eerlijk gezegd geen verstand van maar is evt. iets waar ik me over kan inlezen
Wat verwacht je van ons?
Is dit overkill? kan het goedkopen zonder veel preformance in te leveren? is een ryzen 5 build ook goed genoeg voor fotobewerking? zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten (wordt mijn eerste build)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 292,- | € 292,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-E Gaming | € 283,90 | € 283,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 516,- | € 516,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Dark Base 700 Zwart | € 165,75 | € 165,75 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 104,40 | € 104,40 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16D-16GTZRC | € 117,20 | € 117,20 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 129,95 | € 129,95 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 109,88 | € 109,88 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 110,90 | € 110,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.829,98 |