Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Vraag
Alle reacties
Als je persee die oude behuizing die niet geschikt is voor een AIO wil blijven gebruiken zou ik het ipv de frontfans proberen te monteren. Aan de buitenzijde monteren zou ik sws niet doen. Beter nog koop je een andere behuizing. Vanaf een tientje of 6 zijn er prima kasten te koop die wel een fatsoenlijk inbouwmogelijkheid hebben voor een AIO.
Wat de AIO betreft heb je zo'n beetje de slechtste gekocht die er op dit moment verkrijgbaar is. Matige en luidruchtige pomp en de fans zijn ook niet best. De rest van de onderdelen zijn ook niet bepaald logisch. Waarom een 9600KF als je voor een lagere prijs een beter presterende, en 2x zoveel threads, 10400F koopt?
Wat de AIO betreft heb je zo'n beetje de slechtste gekocht die er op dit moment verkrijgbaar is. Matige en luidruchtige pomp en de fans zijn ook niet best. De rest van de onderdelen zijn ook niet bepaald logisch. Waarom een 9600KF als je voor een lagere prijs een beter presterende, en 2x zoveel threads, 10400F koopt?
Omdat een berg threads mij minder waard is dan rauwe snelheid, en ik hier een prima dealtje voor kon slaan.Waarom een 9600KF als je voor een lagere prijs een beter presterende, en 2x zoveel threads, 10400F koopt?
Huh. Ok. Ik las wel ok'e gebruikers reviews hier op Tweakers en hij was betaalbaar en niet behept met overbodige ledjes.Wat de AIO betreft heb je zo'n beetje de slechtste gekocht die er op dit moment verkrijgbaar is. Matige en luidruchtige pomp en de fans zijn ook niet best
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.