Radiator plaatsen in Antec TwelveHundred

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:40

Schurem

Anytime, Anywhere

Topicstarter
Hey lui,
Mijn ouwe pc is de geest aan het geven. WHEA uncorrected bluescreens onder load. Dus ik ga m eens grondig herbouwen. Nieuw moederbord, een i5 9600kf etc.

Voor koeling heb ik een Cooler Master MasterLiquid Lite 240 gekozen.

Mijn kast is een prachtige ouwe Antec Twelve Hundred. Het ding gaat al jaren mee en de fans blazen na al die jaren nog onverminderd de kattenharen door de ruimte.

Mijn vraag aan jullie, de Tweaker-elite, de hardware-witchers, is of jullie tips hebben voor het monteren van de radiator.

Intern, op de plaats van een hardeschijfbay? Of onder de topfan? Of extern, eruit laten hangen? Of tegen het zijpaneel misschien?

Ik ben benieuwd naar de reacties en suggesties. Alvast dank,

Schurem.

[ Voor 5% gewijzigd door Schurem op 19-07-2020 14:12 ]

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:07
Als je persee die oude behuizing die niet geschikt is voor een AIO wil blijven gebruiken zou ik het ipv de frontfans proberen te monteren. Aan de buitenzijde monteren zou ik sws niet doen. Beter nog koop je een andere behuizing. Vanaf een tientje of 6 zijn er prima kasten te koop die wel een fatsoenlijk inbouwmogelijkheid hebben voor een AIO.

Wat de AIO betreft heb je zo'n beetje de slechtste gekocht die er op dit moment verkrijgbaar is. Matige en luidruchtige pomp en de fans zijn ook niet best. De rest van de onderdelen zijn ook niet bepaald logisch. Waarom een 9600KF als je voor een lagere prijs een beter presterende, en 2x zoveel threads, 10400F koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:40

Schurem

Anytime, Anywhere

Topicstarter
Waarom een 9600KF als je voor een lagere prijs een beter presterende, en 2x zoveel threads, 10400F koopt?
Omdat een berg threads mij minder waard is dan rauwe snelheid, en ik hier een prima dealtje voor kon slaan.
Wat de AIO betreft heb je zo'n beetje de slechtste gekocht die er op dit moment verkrijgbaar is. Matige en luidruchtige pomp en de fans zijn ook niet best
Huh. Ok. Ik las wel ok'e gebruikers reviews hier op Tweakers en hij was betaalbaar en niet behept met overbodige ledjes.

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.