Toon posts:

Epox EP-D3VA problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb hetvolgende probleem met m'n Epox EP-D3VA. Als ik 'm aanzet doet ie het even, daarna freeeeesd ie, en na een harde reset doet ie niets, geen gepiep/geen vga etc. En dan heel lang niet. En spontaan doet ie het heel af en toe dan weer. Maar nog vaker niet. Oude mobo uit de kast, alles overbouwen en gaan weer, 2 dagen later doet ie het weer!!!!!

Scary, lijkt wel een mobo met eigen wil....

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Euhm...

Is dit een incident of komt het regelmatig voor?

Ik was net tot de conculsie aan het komen dat dat wel een OK bordje was : [topic=196388]

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm net teruggebracht naar waar ik 'm gekocht heb en wacht ff op een nieuwe. Ik denk dat ie trouwens gewoon kapot was, maar goed even afwachten dus. Was alleen benieuwd of iemand deze problemen herkent. Ik heb het bordje niet voor niets gekocht en wel nadat ik de nodige reviews gelezen heb! Het moet een lekker oke bordje zijn. In ieder geval koeler als mijn Soltek 67EV1

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Ik heb het bordje niet voor niets gekocht en wel nadat ik de nodige reviews gelezen heb
Reviews zijn ook niet heilig, ik had op basis van erg goede reviews een Abit KA7 gekocht, die heeft zichzelf en de processor opgeblazen ;(

Verwijderd

Topicstarter
Toch hou ik nog even vertrouwen in de D3VA, Epox is toch geen verkeerd merk, ik zal 'm van het weekeinde (als ie dan al binnen is) eens goed aan de pols voelen, zal wel oke zijn, zo niet laat ik het wel weer weten.

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

spanks ;)

Verwijderd

Topicstarter
Als je zolang kan wachte tenminste....

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 08 augustus 2001 16:57 schreef Sun4U1 het volgende:
Als je zolang kan wachte tenminste....
Och, ik heb gelukkig nog wat reserve systemen :)

Pagina: 1