Exirion --> Waarom is deze gesloten ???

Pagina: 1
Acties:

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 09:51
Waarom is dit topic gesloten ??
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/200706/

ik weet wel dat in dit(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/196468/) topic staat dat een 1400 moet kunnen maar dat was niet mijn vraag in het gesloten topic die ging over Wat is de snelste processor die op een A7V(200mhz) draait zonder problemen?

Ik heb ook toegelicht dat ik nog nergens van iemand heb gehoord dat hij de 1400 werkend heeft gezien daarom wilde ik weten wat de hoogste snelheid is die iemand heeft draaien op zijn A7V.

Groeten,
Kasper

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

De TB 1400 is gewoon in een 200MHz uitvoering te koop, en die wordt officieel ondersteund door de A7V met de 1008 BIOS.

Aangezien dit ook meteen de snelst leverbare Thunderbird is die er in de winkels te vinden is, snap ik je vraag niet zo.

De 1400 met 200MHz FSB kan met een multiplier trucje op de A7V werken, en aangezien er verder niks afwijkends is, is er geen reden denkbaar waarom het niet zou werken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• SiNisTrAD
Tja nou kijk wat ik overal uit begrijp is om het "truukje" van AMD te kunnen gebruiken moet je een unlockte proc hebben. Nu heb ik geen zin om mijn garantie te verliezen door mijn proc unlocked te maken (Gistron blijft erbij dat de procs allemaal gelocked zijn)

Daarom mijn vraag welke proc iemand WERKEND (1300 ofzo) op zijn A7V heeft.

PS thx voor de ICQ, ik was onderweg naar huis daarom duurde replyen wat lang.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 08 augustus 2001 18:42 schreef SiNisTrAD het volgende:
Nu heb ik geen zin om mijn garantie te verliezen door mijn proc unlocked te maken (Gistron blijft erbij dat de procs allemaal gelocked zijn)
Bij nader inzien denk ik dat meer mensen met dat probleem kunnen zitten, dus ik heb je topic weer open gezet :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• SiNisTrAD
Op woensdag 08 augustus 2001 18:52 schreef Exirion het volgende:

[..]

Bij nader inzien denk ik dat meer mensen met dat probleem kunnen zitten, dus ik heb je topic weer open gezet :)
dank u :) misschien moet ik iets duidelijker zijn.

Verwijderd

ehh wil niet vervelend zijn hoor maar alle 1400's zijn toch unlocked???

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 08 augustus 2001 19:35 schreef Hiro Shima het volgende:
ehh wil niet vervelend zijn hoor maar alle 1400's zijn toch unlocked???
Nee, want de 1400 is er niet voor niks in een 200MHz en een 266MHz uitvoering. De multiplier is bij die uitvoeringen dus fixed.

Pagina: 1