Media content gebruiken op meerdere sites

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnoyingThing
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-07 07:57
twijfel een beetje tussen "internetmarketing" en "grapfics", dus alvast excuus _/-\o_

Mijn vraag
Voor meerdere sites wil ik media kunnen gebruiken. Dit gaat dan vooral om foto's, plaatjes ter illustratie en uiteraard marketing, zodat je site er gelikt uit ziet.
Wat gebruiken jullie hiervoor?
Hebben jullie ervaring met dit doel?
Hebben jullie slechte en goede ervaring?

Relevante software en hardware die ik gebruik
n.v.t.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ergens een in oude doos nog wel Photoshop ervaring, maar dit zegt genoeg denk ik. De wereld bestaat uit gemak.

Google is your friend, dus iemand die zoekt komt talloze sites tegen waar je abonnementen kunt afsluiten, maar hierdoor loopt ik tegen keuzestress aan en wat is nou goed?
Je merkt ook dat sites zich vaak beperken tot het aantal downloads, dus als je iets wilt proberen en het is het toch niet helemaal, kan ik me voorstellen dat je snel tegen de limiet aan zit.

Nu ben ik best bereid om te betalen voor gebruik, maar wil dit wel slim aanpakken, zodat je het direct voor meerdere sites kunt gebruiken. Ik maak vooral gebruik van Wordpress en de plugins schaf ik ook vaak in staffels aan, dus vandaar de keuzestress 8)7 . Het is meer dat ik een goede keuze wil maken waar ik iets aan heb.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er zijn tal-lo-ze (al dan niet gratis) sites om stockfoto's etc. te downloaden c.q. kopen. Die kun je allemaal prima zelf vinden; we zijn geen verlengstuk van Google. Je geeft verder totaal geen eisen aan van wat je zoekt (behalve dat je dus een site zoekt om graphics vandaan te halen) en dat wel/niet betalen je niet veel uitmaakt. Dan snap ik dat je keuzestress hebt want je zoekt niet gericht en laat daarmee zowat letterlijk alle opties open. Ik zou dan ook eens beginnen met kijken welke eisen (of wensen) je nog meer kunt stellen zodat je uit 't enorme aanbod een (voorselectie) kunt maken. Hou je dan nog teveel over dan stel je meer eisen en dat herhaal je totdat je een handjevol keuze hebt. Die kun je vervolgens allemaal beter bekijken / proberen en desnoods met elkaar vergelijken met een pro's en cons lijstje. Daar heb je ons niet voor nodig. Waar vind ik...? topics zijn hier dan ook niet de bedoeling.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.