Indien ik een bericht binnenkrijg via messenger, dan krijg ik telkens 2 meldingen, 1 van fb en 1 van messenger. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik maar 1 melding krijg (liefst via popup van messenger)?
Vraag
Beste antwoord (via 13art op 20-07-2020 15:31)
Mooi zoSidoniake schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:58:
Bedankt voor de tip!. het is opgelost
Wanneer je op Facebook bent ingelogd met bijvoorbeeld de Samsung of Chrome browser op je telefoon, stuurt deze naast de Facebook Messenger (aparte app) ook een notificatie bij een nieuw bericht.
Alle reacties
Sidoniake schreef op zondag 19 juli 2020 @ 01:18:
Indien ik een bericht binnenkrijg via messenger, dan krijg ik telkens 2 meldingen, 1 van fb en 1 van messenger. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik maar 1 melding krijg (liefst via popup van messenger)?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
ik heb een nieuwe samsung gsm. De app van fb staat daar al op. Als ik via fb messenger open dan krijg ik de melding "download messenger". Ik heb dat ook gedaan. Als ik nu een berichtje ontvang dan krijg ik 1 melding van facebook en 1 melding van messenger. Mijn gsm pinkt dus telkens 2x. Echt vervelend. Ik heb al geprobeerd om de meldingen van fb uit te zetten, als ik dat tenminste goed gedaan heb. Kan je me misschien eens duidelijk uitleggen hoe dat moet. Ik had gisteren messenger opnieuw verwijderd zodat ik maar 1 melding meer kreeg, maar dan ik alle funkties van messenger niet gebruiken
S he bij fb rechtsboven op instellingen klikt kan je aangeven welke meldingen weergegeven moeten worden.
Zet berichten van vrienden uit, want dat doet je Messenger. Of zet gewone alle meldingen van fb hit (wacht tot je berichtje krijgt, houdt de notificatiemelding van fb 2 sec ingeduwd, en klik dan op "geen meldingen tonen")
Succes
Zet berichten van vrienden uit, want dat doet je Messenger. Of zet gewone alle meldingen van fb hit (wacht tot je berichtje krijgt, houdt de notificatiemelding van fb 2 sec ingeduwd, en klik dan op "geen meldingen tonen")
Succes
Als ik alle meldingen uitzet oftwel alle meldingen van vrienden uitzet, dan ontvang ik toch geen enkele melding meer? Dat is ook niet mijn bedoeling. Ik zou wel nog meldingen willen ontvangen van de facebookpost van mijn vrienden. Of zie ik dat verkeerd?
Messenger en Facebook hebben hun eigen notificatie-instellingen, dus je kan de messenger notificatie in facebook uitzetten. In de messenger app laat je hem aan staan. Zo krijg je maar 1 melding.Sidoniake schreef op maandag 20 juli 2020 @ 00:17:
Als ik alle meldingen uitzet oftwel alle meldingen van vrienden uitzet, dan ontvang ik toch geen enkele melding meer? Dat is ook niet mijn bedoeling. Ik zou wel nog meldingen willen ontvangen van de facebookpost van mijn vrienden. Of zie ik dat verkeerd?
time is infinite, but each week is ten hours short..
Dat is inderdaad de oplossing, maar ik kan die messenger notificatie in facebook niet vinden.
Daar ben ik al dagen naar op zoek. Kan je me vertellen waar die staat?
Daar ben ik al dagen naar op zoek. Kan je me vertellen waar die staat?
Als leek zijnde, weet ik niet wat je hiermee bedoeld
Mooi zoSidoniake schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:58:
Bedankt voor de tip!. het is opgelost
Wanneer je op Facebook bent ingelogd met bijvoorbeeld de Samsung of Chrome browser op je telefoon, stuurt deze naast de Facebook Messenger (aparte app) ook een notificatie bij een nieuw bericht.
Pagina: 1