Vraag

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 15:48
Van mijn LG G6 is helaas de achterkant gebarsten (functioneert verder nog wel prima) en de telefoon is inmiddels zo'n 3 jaar oud. Ik ben nu op zoek naar een opvolger. Budget is max. 300,- i.c.m. een T-mobile abo van 2 jaar (verlenging). Via mobiel.nl heb ik nog een kortingscode van 35,-.

Toestellen die ik tot nu toe heb gevonden:

Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Oppo Reno 2Z
LG G8s

De eerste 2 kosten zo'n 115,- icm abbo, de LG 240,-
Bij de Xiaomi ben ik een beetje huiverig voor de plastic build en de reclame in de software. Over de Oppo lees is dat het scherm niet heel helder kan en er zit een Helio P90 chip in die niet geweldig is. De LG heeft veel pluspunten alleen het uiterlijk met de grote notch vind ik wat ouderwets.

Zie ik nog goede toestellen over het hoofd die iemand me aan kan raden?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Xiaomi reclame kun je uit zetten. En plastic build... dat is persoonlijk denk ik. Ik vind plastic fijner dan glas.
Je kunt de Samsung M31 of A51 nog bekijken?

• mirod
swhnld schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:25:
Xiaomi reclame kun je uit zetten. En plastic build... dat is persoonlijk denk ik. Ik vind plastic fijner dan glas.
Je kunt de Samsung M31 of A51 nog bekijken?
Bedankt voor je hulp!
Over de A51 lees ik veel slechte recensies, oa fingerprintscanner, bluetooth etc?

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:03
Motorola G8 power? pricewatch: Motorola Moto G8 Power Zwart . Geen NFC en geen 5Ghz Wifi ondersteuning, voor de rest een goed toestel met vrij kale Android dacht ik zo.

Wil je dat wel dan de G8 plus: pricewatch: Motorola Moto G8 Plus Blauw wel wat kleinere batterij.

[ Voor 27% gewijzigd door mach2 op 19-07-2020 12:19 ]

Hallo

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:26
Zelf ook in dit segment zitten kijken, zelf voor een pixel 3a gegaan toen die even erg goedkoop waren.
Mijn alternatief was de de Moto G Pro
Android One telefoon voor een scherpe prijs. CPU was iets trager, maar als je geen games speelt verder helemaal prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Zinloos1 op 19-07-2020 12:24 ]

• mirod
Zinloos1 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:23:
Zelf ook in dit segment zitten kijken, zelf voor een pixel 3a gegaan toen die even erg goedkoop waren.
Mijn alternatief was de de Moto G Pro
Android One telefoon voor een scherpe prijs. CPU was iets trager, maar als je geen games speelt verder helemaal prima.
De Pixel 3a is minder dan 200,- icm Tmobile, dus die neem ik mee op m'n shortlist, bedankt!

• mirod
Het is uiteindelijk toch de LG G8s geworden, iedereen bedankt voor de hulp!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:15
mirod schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:37:
Het is uiteindelijk toch de LG G8s geworden, iedereen bedankt voor de hulp!
En hoe is LG qua updates....maandelijks of om de 6 maanden? Heb jaren G4 en G6 (1 jaar) gehad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• mirod
Amaze86 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 03:30:
[...]

En hoe is LG qua updates....maandelijks of om de 6 maanden? Heb jaren G4 en G6 (1 jaar) gehad.
Volgens mij hebben ze hun leven gebeterd:) Voor dit geld kan ik gewoon geen betere telefoon vinden dan de LG G8s. De notch vind ik wat groot, maar verder heeft het toestel alleen maar voordelen en gebouwd als een tank. Langer dan 2 a 3 jaar doe ik gemiddeld toch niet met een telefoon (voor deze prijs is dat ook niet erg), dus mocht hij over 2 jaar geen updates meer krijgen is er ook geen man overboord.

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
mirod schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:10:
[...]

Volgens mij hebben ze hun leven gebeterd:) Voor dit geld kan ik gewoon geen betere telefoon vinden dan de LG G8s. De notch vind ik wat groot, maar verder heeft het toestel alleen maar voordelen en gebouwd als een tank. Langer dan 2 a 3 jaar doe ik gemiddeld toch niet met een telefoon (voor deze prijs is dat ook niet erg), dus mocht hij over 2 jaar geen updates meer krijgen is er ook geen man overboord.
Dat lijkt me sterk, voor de bedragen waarvoor de G8s te koop staat is een recentere telefoon met beter update beleid te vinden.

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:19
ChinaGeek schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:39:
[...]

Dat lijkt me sterk, voor de bedragen waarvoor de G8s te koop staat is een recentere telefoon met beter update beleid te vinden.
Dan zou ik graag weten welke dat is en dan ook alle functies van de g8s heeft(op de stomme handgebaar sensor na dan.)

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
remanus schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:28:
[...]

Dan zou ik graag weten welke dat is en dan ook alle functies van de g8s heeft(op de stomme handgebaar sensor na dan.)
Op welke functies doel je specifiek?

• mirod
ChinaGeek schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 15:01:
[...]

Ik gok de volgende:
Amoled scherm
IP68 rating
ToF camera (voor veilige gezichtsherkenning)
Telefotolens
OIS op de maincam
Geen camerabump
Draadloos opladen
3,5 audiojack
micro SD kaarslot

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:19
ChinaGeek schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 15:01:
[...]

Jij zegt dat er beter opties zijn gelijkwaardig of beter dan de g8s, dus ik vraag welke. En inderdaad ongeveer de beschreven functies. De g8s is gewoon een fijne telefoon voor een zeer nette prijs, ik ben er dik tevreden over nog steeds. Ik had hem gehaald als tijdelijke telefoon na een paar jaar oneplus. Maar ik kan geen reden verzinnen hem te vervangen.
Pagina: 1