Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024
Hi,

Ben bezig mijn nieuwe 'rog strix x570-e gaming' mobo te installeren. Alles klaar (dacht ik) en aangesloten behalve een monitor, zodra ik de voedings switch omzet naar aan gaat het stukje achter de externe uitgangen linksboven verschillende kleuren tonen maar ik zie ook een rood lampje branden net onder de EATX12V_2 aansluiting. Ik vroeg me af wat dat lampje betekent want alle lampjes worden toegelicht in de manual behalve deze. Tevens heb ik de powerswitch connector al op diverse manieren aangegesloten maar krijg die niet werkend. Heb een Be Quiet 500DX case. En ik vermoed dat het ook door dat rode lampje komt.

Iemand een idee?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is het eens een idee om je topicstart te voorzien van alle relevante onderdelen?

Maar, gok, je hebt beide stroomkabels op je moederbord aangesloten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Trin1ty
Nee ik heb slechts de brede powercable aangesloten zoals ook wordt aangeraden in de manual.
Verder is alles geïnstalleerd. Ryzen 7 3700x met een Be Quiet Dark Rock 4 cooler er op. Een een Powercolor X570 videocard en een Kingston T1 SSD.

Wat mis je meer aan informatie?

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: https://www.bitcoinminershashrate.com/wp-content/uploads/2020/01/1580218974_968_Review-ASUS-ROG-STRIX-X570-E-GAMING-AM4.jpg
Lijkt me sterk dat die niet opgevallen is? En die staat toch in de handleiding? Maar niet aangesloten dus?

Handleiding https://dlcdnets.asus.com...70-E_GAMING_UM_v2_WEB.pdf -> pagina 1-19

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 18-07-2020 14:50 ]

• Trin1ty
Die zie ik ook maar de manual zegt of de ene of beiden dus ik heb alleen de grote (die onder mijn interne geheugen) aangesloten. Ik twijfel daar ook ober maar mijn voeding heeft hier geen kabel voor. De enige extra voedingskabel is een cpu kabel met 2x4 pins blokjes en dit is 6 of moet ik dus alleen de linker op foto van jou gebruiken? Ik dacht dat allebei de blokjes gevuld moeten worden

[ Voor 4% gewijzigd door Trin1ty op 18-07-2020 14:53 ]

• MAX3400

MAX3400

Volgens mij lees je dan niet goed.

Verplicht: de grote stekker naast je geheugen.
Verplicht: de 8-pin uit het plaatje wat ik postte.
Bij zware load: de 4-pin ook uit het plaatje wat ik postte.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Trin1ty Volg je manual ! en als je iets wilt vragen, plaats dan je gehele build in OP.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Trin1ty
Ik had mijn manual gelezen en alles volgens die manual gedaan maar ik vond het stukje hier over de powersupply dan toch niet duidelijk want ik las het gewoon anders dan hoe @MAX3400 het hierboven neerzet. Heb de andere powercable er bij getrokken en nu werkt het.

@MAX3400 erg bedankt dus voor je hulp!
Pagina: 1