Toon posts:

Hoe split ik een mpeg bestand??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op me pc een paar grote mpeg films staan... en die nemen teveel ruimte in beslag op me hdd dus ik wil ze graag in 2en delen.... zodat ik ze kan branden want met de huidige grootte kan ik ze zelfs met een overburn niet op en cd'tje krijgen...

Weet iemand een makkelijk progje daarvoor?
(ik heb btw virtual dubb al geprobeert maar dat is echt te moeilijk... zelfs na het lezen van de hele help functie)

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft... B.V.D

greetz, Wishjuh

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Duh, is toch niet moeilijk met Virtualdub.
Startpositie selecteren eindpositie en dan saven...voor het 2e deel v/d film precies zo.

Anders post ff waar het bij je mis gaat.

Verwijderd

Topicstarter
okee.... ga ik ff proberen... jah ik ben nooit zo slim met video bewerkings-progjes enzo :)

iig thx

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 08 augustus 2001 15:57 schreef Wishjuh het volgende:
okee.... ga ik ff proberen... jah ik ben nooit zo slim met video bewerkings-progjes enzo :)

iig thx
Ik ook niet, heb het pas 1 keer gedaan met Crouching Tiger Hidden Dragon.

Was niet moeilijk heel ff kijken en dan werkt het, wel direct stream copy aanzetten

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 18:56

jle

Bekijk deze pagina eens: vcdhelp.com.

Als je hier eens gaat zoeken kom je alles te weten over hoe je met filmpjes moet en kunt werken.

Suc6

Good goan

Verwijderd

Ik heb dit ook ooit gedaan, heb toen een of ander freeware programma'tje van download.com afgehaald.

Werkte goed, duurde alleen heel erg laaaaannnngggg, maar ik weet niet of dat specifiek voor dat progje is / was, of dat ook andere programma's hier last van hebben.
Pagina: 1