Toon posts:

Fritzbox met /22 LAN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die ervaring heeft met een configuratie van de Fritzbox met een LAN van 1022 IP-adressen ipv de standaard 253? Ik stelde gisteren dezelfde vraag, maar de discussie ontaardde in een vraag over waarom en hoe te configureren. Graag houden bij de oorspronkelijke vraag.
Wie heeft er ervaring mee, en zijn er bijzonderheden waar je op moet letten die niet expliciet in de handleiding staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Je kunt in de Fritzbox DHCP instellingen toch gewoon aangeven dat hij zoveel adressen uitdeelt?

Je geeft niet aan welk model Fritzbox je hebt, maar zie bijv. dit screenshot: https://forum.tweak.nl/up...67b7572eccf43f21fbba.jpeg

Voeg zoveel adressen toe als je nodig hebt, zorg dat het subnetmask klopt, en je moet meer dan 253 adressen kunnen uitdelen in een LAN lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 16:15
Nee geen ervaring mee. Maar ik verwacht met de config geen problemen.
Vraag me meer af wat er gebeurd als er 1000+ data over die fritz!box stuurt en of die dat wel trekt.

Maar ik zou zeggen probeer het, en laat het ons weten. Ben wel nieuwsgierig naar het resultaat. En eigenlijk oksel naar de usecase...