Nieuwe iPhone 11 Pro Max reageert slecht op aanrakingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baloubeer96
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 04-12-2023
Vanaf 14 mei ben ik in bezit van een iPhone 11 Pro Max.
Vanaf dag 1 heb ik er een lederen Case omheen zitten (https://www.kloegcom.nl/g...pro-max-hoesje-leer-bruin)
Nu heb ik regelmatig er last van dat mijn scherm niet goed reageert op mijn aanrakingen, zelf apps opent of niet reageert wanneer ik ergens op druk.
Mijn telefoon is al tweemaal terug geweest naar Apple; een keer vanwege een verkeerd geleverd scherm en vanwege het bovengeschetste probleem. In beide gevallen zijn er geen software problemen gevonden en kwam mijn toestel probleemloos door alle testen heen.
Nu heb ik ook de Case laten vervangen omdat het mogelijk te maken zou kunnen hebben met een productie fout.
Echter naar al deze stappen zijn de problemen nog steeds niet verholpen. Ik denk zelf dat de case in het algemeen de problemen veroorzaakt maar kan iemand bevestigen of ontkrachten dat een case zoveel druk uit oefent op een scherm dat de bovengenoemde problemen kunnen ontstaan.
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Misschien een magneet in de case die voor storing zorgt? Heb je de problemen zonder de case ook?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Haal de case er een tijdje vanaf en je weet het. Theoretisch gezwetst heb je in zo'n situatie toch niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb er nog nooit van gehoord dat een case voor zoiets kan zorgen. De druk die het dan uitoefenend op het scherm zou dan enorm zijn, dat klinkt niet voor de hand liggend. Maar idd, proberen.. lastig probleem!

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Spuit 11, maar even ter benadrukking: als je denkt dat het aan je case ligt... probeer het eens een paar dagen zonder case dan. Dan weet je het zeker, in plaats van afgaan op giswerk van anderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 18-07-2020 16:42 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24
BillSpaarbank schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 19:49:
Misschien een magneet in de case die voor storing zorgt? Heb je de problemen zonder de case ook?
Er zit dus een magneet in het hoesje inderdaad, grote kans dat dat de oorzaak is van het probleem!
Je mag voor 70 euro toch wel verwachten dat dit allemaal goed getest is? :'(

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Baloubeer96 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 17:25:
Vanaf 14 mei ben ik in bezit van een iPhone 11 Pro Max.
Vanaf dag 1 heb ik er een lederen Case omheen zitten (https://www.kloegcom.nl/g...pro-max-hoesje-leer-bruin)
Nu heb ik regelmatig er last van dat mijn scherm niet goed reageert op mijn aanrakingen, zelf apps opent of niet reageert wanneer ik ergens op druk.
Mijn telefoon is al tweemaal terug geweest naar Apple; een keer vanwege een verkeerd geleverd scherm en vanwege het bovengeschetste probleem. In beide gevallen zijn er geen software problemen gevonden en kwam mijn toestel probleemloos door alle testen heen.
Nu heb ik ook de Case laten vervangen omdat het mogelijk te maken zou kunnen hebben met een productie fout.
Echter naar al deze stappen zijn de problemen nog steeds niet verholpen. Ik denk zelf dat de case in het algemeen de problemen veroorzaakt maar kan iemand bevestigen of ontkrachten dat een case zoveel druk uit oefent op een scherm dat de bovengenoemde problemen kunnen ontstaan.
Alvast bedankt!
En zonder case/hoesje ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Goeie tip! Ik denk dat de vorige 5 reacties dat nog niet duidelijk gemaakt hadden. :p

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:18

nelizmastr

Goed wies kapot

BillSpaarbank schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 21:09:
[...]

Goeie tip! Ik denk dat de vorige 5 reacties dat nog niet duidelijk gemaakt hadden. :p
Denk je? Ik zou toch voor de zekerheid nog willen onderstrepen dat het misschien wel een idee zou kunnen zijn, puur theoretisch natuurlijk, zonder de case te gaan werken O-)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BillSpaarbank schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 21:09:
[...]

Daarom ook een quote. kwam geen reactie op de losse berichten(nu nog steeds niets)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Daarom ook een quote. kwam geen reactie op de losse berichten(nu nog steeds niets)
Zijn scherm reageert waarschijnlijk niet dus het lukt niet om op het verstuur knopje te drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hackus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Als TS krijgt je een notificatie als iemand in je topic reageert. Nogmaals quoten voegt dan ook weinig toe. Laten we gewoon rustig wachten totdat @Baloubeer96 reageert. Niet iedereen zit continue achter z'n computer op Tweakers.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Daedalus komkommertijd 🥒

@Baloubeer96 Instelingen -Toegankelijkheid - Aanraken

Misschien andere instelingen gedaan ?
(per ongeluk)

Pagina: 1