Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop gezocht voor studie + Sims (met pakketten)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter

Welke laptop zouden jullie mij aanraden om te kopen?

Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal de laptop vooral voor studie gaan gebruiken die vooral theoretisch is, dus denk niet aan programma's voor foto's en filmen, maar wel aan programma's als Word en SPSS. Daarnaast ben ik echt fan van het spelen van de Sims met een aantal uitbreidingspakketten tegelijk aan. Ik heb daar geen andere laptop meer voor, dus ook dat moet de laptop goed kunnen verdragen.

Wat is je budget?
Ik heb hier weinig verstand van en weet ook niet zo goed wat een redelijke prijs is voor deze eisen. Ik heb zelf iets van 700 euro in gedachten, maar als dit niet haalbaar is, hoor ik dat ook graag.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Op dit moment is onderwijs natuurlijk online, maar op lange duur hoop ik hem weer mee te kunnen nemen naar de universiteit, dus het zal wel fijn zijn als die niet overdreven groot of zwaar is

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zoals ik al zei, ik heb hier weinig verstand van. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik zelf niet zoveel met Apple heb om eerlijk te zijn.

Minimale eisen:
Besturingssysteem: 64 bit Windows 7, 8, 8.1 of 10
Processor: Intel Core i5 / AMD Athlon X4 of sneller
Werkgeheugen: 4 GB RAM
Videokaart: GeForce GTX 650 / Radeon HD 7770 of beter

Alvast bedankt! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2020 16:58 . Reden: Eisen toegevoegd ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
To be honest heb ik al bij de Best Buy Guide van Juni 2020 gekeken, maar de termen zijn daar toch erg vaktechnisch :$

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:31:
To be honest heb ik al bij de Best Buy Guide van Juni 2020 gekeken, maar de termen zijn daar toch erg vaktechnisch :$
Om je beetje te helpen.
pricewatch: Asus VivoBook 14 M413DA-EK162T
Is denk ik welm goed geschikt voor je,
Zou je meer opslag willen en iets groter scherm dan kom je bij deze uit.
pricewatch: Asus D712DA-AU143T