iOS Outlook app: duiding van accounts personaliseren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 15:16
Mijn vraag
mijn vriendin heeft op haar telefoon meerdere outlook accounts staan, die elk met een letter en een kleur aangegeven (zie foto hieronder). Nu wil ze graag van 1 account de kleur veranderen omdat deze dezelfde kleur en letter hebben, wat dus snel verwarring kan veroorzaken.
Hierbij de vraag of dit überhaupt mogelijk is om aan te passen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
outlook app op ios.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwpJAO2mQAlBp_WlK1w0RAqpZJ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fSpQkrOSQTNrlpIMBfe6KYMI.jpg?f=user_large

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heel veel gegoogled, maar ik kan hier nergens iets van vinden. Heb binnen de app ook geprobeerd te kijken bij instellingen en personalisatie e.d. maar ik kan nergens de juiste optie vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verduidelijk in de toptictitel even dat het om de iOS app gaat. (Die gebruik ik niet dus kan inhoudelijk niet echt meedenken).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-10 16:58
Ik kan het op mijn iOS app ook niet vinden, wellicht een idee om de mail app van iOS zelf te gaan gebruiken?

HIj gebruikt de eerste letter van je mail adres dus dat word al lastig veranderen.. maar ze zou ondertussen toch wel het verschil moeten weten :) ?

-- edit

zojuist gecheckt en als je de omschrijving van een mailbox wijzigt lijkt het erop dat ie de letter mee veranderd. Dus even de mailboxen andere naam geven?

[ Voor 24% gewijzigd door Tiagoo op 17-07-2020 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Gmail en Hotmail doen op Android hetzelfde in hun eigen apps, volgens mij bepaalt de app zelf de kleur en kun je dat niet aanpassen.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:57

Nogne

>.<

Ik weet niet of je de kleur kan aanpassen maar als het een prive Hotmail/Outlook account is kan je naar office.com/myaccount gaan en daar een andere profielfoto uploaden (mogelijk werkt dat ook zo voor je O365 account). Dan zie je je profielfoto in plaats van een letter.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Nogne schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:48:
Ik weet niet of je de kleur kan aanpassen maar als het een prive Hotmail/Outlook account is kan je naar office.com/myaccount gaan en daar een andere profielfoto uploaden (mogelijk werkt dat ook zo voor je O365 account). Dan zie je je profielfoto in plaats van een letter.
Let daarbij wel op dat de personen met wie je mailt die foto vaak ook kunnen zien ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Tiagoo schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:43:
Ik kan het op mijn iOS app ook niet vinden, wellicht een idee om de mail app van iOS zelf te gaan gebruiken?

HIj gebruikt de eerste letter van je mail adres dus dat word al lastig veranderen.. maar ze zou ondertussen toch wel het verschil moeten weten :) ?

-- edit

zojuist gecheckt en als je de omschrijving van een mailbox wijzigt lijkt het erop dat ie de letter mee veranderd. Dus even de mailboxen andere naam geven?
Dit gaan we sowieso eens proberen of dat werkt!
Nogne schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:48:
Foto gebruiken is niet wenselijk het is ook geen privé account, dus dat wordt hem niet denk ik. Toch bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als je een foto kunt gebruiken, kan je toch gewoon een groene E (of wat dan ook) uploaden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
F_J_K schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:05:
Als je een foto kunt gebruiken, kan je toch gewoon een groene E (of wat dan ook) uploaden?
Dat moet ik zondag even kijken, anders zou dit wel als oplossing kunnen dienen, ik ga hem onthouden.
Pagina: 1