Verwijderen User Review - [389699] [213282]

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hallo,

Ik heb bij het account cobesu een beoordeling geplaatst omdat hij zich erg kinderachtig gedraagt en me lastigvalt met onzinbiedingen op mijn advertenties, het verhaal erachter staat ook in de beoordeling.

https://tweakers.net/aanbod/rating/839598/

Als reactie krijg ik uiteraard een 1 ster beoordeling terug, maar deze vind ik absoluut onterecht en hij beschuldigd mij ook van schelden terwijl daar absoluut geen sprake van is. In mijn beoordeling van cobesu heb ik 100% de waarheid gebruikt en er geen onwaarheden bijgehaald. Is ook te zien aan de DM's, die kan ik eventueel doorgeven.

Vandaar mijn vraag, zouden jullie de beoordeling bij mij van cobesu kunnen verwijderen en die van mij bij hem laten staan, deze is namelijk 100% juist en naar mijn mening op zijn plaats voor iemand die zo zaken doet.

Naar mijn mening ben ik absoluut niet onredelijk geweest en is het helemaal niet nodig om na een naar mijn mening prima bod gezien de omstandigheden zo te reageren.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Hij is tot inzicht gekomen dat het niet slim was en we zullen beide de beoordeling verwijderen. Topic mag op slot / weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Beide beoordelingen mogen weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobesu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik zou ook graag mijn beoordeling naar navi willen laten verwijderen we waren alle twee een beetje gefrusteerd wat wel eens kan gebeuren elkaar lopen beoordelen is de oplossing niet waarvoor mijn excuus ik hoop dat het snel verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zo te zien is dit verzoek al opgepakt door een collega. Willen jullie even controleren of het zo goed is opgelost?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Is opgelost
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.