Vraag

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Aangezien de touch problemen op mijn Nokia 8.1 steeds erger worden denk ik eraan mijn toestel te vervangen. Ik zoek een krachtige midranger met een niet al te oude SoC (maximaal 2 jaar oud). Het liefste wil ik een toestel met zo min mogelijk bloatware en geen eigen skin. Het toestel mag maximaal 500 euro kosten. Ik wil na deze liever geen Nokia toestellen weer want de budget en mid-range lijn van hun is bedroevend gewoon.

Ik gebruik mijn telefoon het meerendeel voor social media, bellen en soms een spelletje. Ik ben geen fan van kleine schermen meer dus hij moet minimaal 5.5" zijn en maximaal 6.5".

Ik zat zelf al te kijken naar de Moto G8 Power en Moto G Pro omdat ik dat een vrij degelijk toestel vind voor die prijs. Ik weet dat Lenovo geen al te beste reputatie heeft mbt updates maar eerlijk gezegd kan mij dat niet meer zoveel schelen.

[ Voor 53% gewijzigd door Sahri op 19-07-2020 12:12 ]

Alle reacties

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:11

13art

Moderator Mobile
Welke toestellen heb je zelf al gevonden?
Waar gebruik je de telefoon voor?
Hoe groot/klein mag/moet het scherm zijn?

Graag je post aanvullen, voor gepast advies is je post nu nog wat te mager. Een goed begin is het invullen van de pricewatch met jouw eisen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Sahri
13art schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 06:47:
[mbr] Welke toestellen heb je zelf al gevonden?
Waar gebruik je de telefoon voor?
Hoe groot/klein mag/moet het scherm zijn?

Graag je post aanvullen, voor gepast advies is je post nu nog wat te mager. Een goed begin is het invullen van de pricewatch met jouw eisen.[/]
Ow ok. Zal ik doen als ik meer tijd heb.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Je kunt in de Pricewatch filteren op Android One toestellen:

https://tweakers.net/smar...pK5gbEJXFbJ0MzAxEyptrYWAA

Of je kunt de aankomende OnePlus North overwegen, hoewel geen Android One is die redelijk kaal.
[OnePlus Nord] Geruchten & Speculaties

• Sahri
swhnld schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:27:
Je kunt in de Pricewatch filteren op Android One toestellen:

https://tweakers.net/smar...pK5gbEJXFbJ0MzAxEyptrYWAA

Of je kunt de aankomende OnePlus North overwegen, hoewel geen Android One is die redelijk kaal.
[OnePlus Nord] Geruchten & Speculaties
Ik ben niet zo dol meer op OnePlus nadat ik zag hoeveel duimpjes omlaag deze kreeg van dontkillmyapp.com. Bovendien kun je alleen met hun eigen lader snelladen, iets wat mij ook tegenstaat. Je moet met elke lader die quickcharge ondersteunt kunnen snelladen maar OnePlus neemt je die vrijheid af en dat is slecht.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:11

13art

Moderator Mobile
Sahri schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:41:
[...]

Ik ben niet zo dol meer op OnePlus nadat ik zag hoeveel duimpjes omlaag deze kreeg van dontkillmyapp.com. Bovendien kun je alleen met hun eigen lader snelladen, iets wat mij ook tegenstaat. Je moet met elke lader die quickcharge ondersteunt kunnen snelladen maar OnePlus neemt je die vrijheid af en dat is slecht.
Oneplus ondersteund ook Power Delivery (althans de 7T Pro, ik dacht ook andere toestellen maar niet goed naar gekeken). Is minder snel maar nog altijd snel.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 19-07-2020 18:28 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1