Mijn vraag
Ik vind het lastig om een goed beeldscherm te kopen voor mijn computer, de best buy aanbevolen op tweakers. Ik wil minimaal een 27 inch scherm
Relevante software en hardware die ik gebruik
Tweakers best buy mainstream pc Mei
Ik gebruik de pc om te gamen (fortnite), verder gebruik ik het scherm om op te werken.
Hier de specs
reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2020
Product Prijs Act. prijs
Processors AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Moederborden ASRock B450M-HDV R4
Videokaarten ASRock Radeon RX 5600 XT Phantom Gaming D2 6G OCVentilatoren Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM
Geheugen intern G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
Voedingen Cooler Master MWE Bronze
Solid state drives Kingston A400 2,5" 480GB
Ik twijfel om een 4k scherm aan te schaffen of juist 1 met 144hz (ipv 60). 4k met 240 hz is natuurlijk top, maar boven budget (max 350) en waarschijnlijk kunnen mijn specs dit niet aan. Dat vind ik nu net lastig om hier een goede balans voor te vinden.
Zelf heb ik deze gevonden;
https://www.coolblue.nl/s...tm_campaign=product-share
Wat vinden jullie hiervan ? 4k en 60 hz..
Ik vind het lastig om een goed beeldscherm te kopen voor mijn computer, de best buy aanbevolen op tweakers. Ik wil minimaal een 27 inch scherm
Relevante software en hardware die ik gebruik
Tweakers best buy mainstream pc Mei
Ik gebruik de pc om te gamen (fortnite), verder gebruik ik het scherm om op te werken.
Hier de specs
reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2020
Product Prijs Act. prijs
Processors AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Moederborden ASRock B450M-HDV R4
Videokaarten ASRock Radeon RX 5600 XT Phantom Gaming D2 6G OCVentilatoren Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM
Geheugen intern G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
Voedingen Cooler Master MWE Bronze
Solid state drives Kingston A400 2,5" 480GB
Ik twijfel om een 4k scherm aan te schaffen of juist 1 met 144hz (ipv 60). 4k met 240 hz is natuurlijk top, maar boven budget (max 350) en waarschijnlijk kunnen mijn specs dit niet aan. Dat vind ik nu net lastig om hier een goede balans voor te vinden.
Zelf heb ik deze gevonden;
https://www.coolblue.nl/s...tm_campaign=product-share
Wat vinden jullie hiervan ? 4k en 60 hz..
[ Voor 7% gewijzigd door ForFox op 17-07-2020 05:04 ]