Hi allemaal!
Deze zomer ben ik van plan om mijn eerste game pc in elkaar te zetten. Ik heb altijd gegamed op een laptop maar vond het tijd om te gaan gamen op een pc die ervoor gemaakt is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een pc waar ik redelijk lichte games op hoge settingen kan spelen. Op dit moment speel ik vooral Valorant, LoL (waaronder TFT en 'gewoon' league), en gewoon kleine spelletjes met vrienden zoals scribbr. Ik ben wel van plan om andere multiplayer games te spelen. Dus als iemand nog tips heeft, geef ze vooral door!
Ook ben ik op zoek naar een monitor die goed bij de pc aansluit. Het liefst een curved monitor van minstens 75Hz, al gaat mijn voorkeur uit naar een van 144 Hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik onder de 1000 Euro blijven, eventueel kan het budget met nog een paar tientjes omhoog als het voor een veel beter resultaat zorgt
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen wat randapparatuur (headset, keyboard, muis & muismat).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alle componenten van een game pc!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een pc die niet al te veel geluid maakt. Energie, grootte en al dat soort dingen zijn niet van belang!
Ga je overklokken?
Echt minimaal
Wat verwacht je van ons?
Aangezien dit de eerste game pc is die ik in elkaar ga zetten hoop ik dat jullie me iets verder kunnen helpen met het kiezen van de juiste onderdelen! Ik heb al een paar onderdelen op het oog, maar ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen! Het in elkaar zetten wordt geregeld door mijn allerliefste vriend
•
Deze zomer ben ik van plan om mijn eerste game pc in elkaar te zetten. Ik heb altijd gegamed op een laptop maar vond het tijd om te gaan gamen op een pc die ervoor gemaakt is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een pc waar ik redelijk lichte games op hoge settingen kan spelen. Op dit moment speel ik vooral Valorant, LoL (waaronder TFT en 'gewoon' league), en gewoon kleine spelletjes met vrienden zoals scribbr. Ik ben wel van plan om andere multiplayer games te spelen. Dus als iemand nog tips heeft, geef ze vooral door!
Ook ben ik op zoek naar een monitor die goed bij de pc aansluit. Het liefst een curved monitor van minstens 75Hz, al gaat mijn voorkeur uit naar een van 144 Hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik onder de 1000 Euro blijven, eventueel kan het budget met nog een paar tientjes omhoog als het voor een veel beter resultaat zorgt
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen wat randapparatuur (headset, keyboard, muis & muismat).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alle componenten van een game pc!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een pc die niet al te veel geluid maakt. Energie, grootte en al dat soort dingen zijn niet van belang!
Ga je overklokken?
Echt minimaal
Wat verwacht je van ons?
Aangezien dit de eerste game pc is die ik in elkaar ga zetten hoop ik dat jullie me iets verder kunnen helpen met het kiezen van de juiste onderdelen! Ik heb al een paar onderdelen op het oog, maar ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen! Het in elkaar zetten wordt geregeld door mijn allerliefste vriend
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 105,05 | € 105,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 254,10 | € 254,10 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Monitoren | AOC C24G1 Rood, Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 97,55 | € 97,55 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Solid state drives | Gigabyte M.2 PCIe SSD 256GB | € 53,24 | € 53,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 988,84 | ||
•