Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een niet gratis muziek speler zonder reclame, zonder die van google te moeten gebruiken.

Nu heb ik lange tijd met plezier gebruik gemaakt van VLC, maar sinds een week schakelt de app uit na ongeveer 1 a 1,5 minuut.

Het hoeft geen gratis app te zijn. Ik kijk nooit video's op mijn telefoon en de muziek die ik wil luisteren staat op mijn telefoon.

Wie heeft er een goede tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16:03
Zomaar iemand schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:02:

Ik ben op zoek naar een gratis muziek speler zonder reclame, zonder die van google te moeten gebruiken.
Ik zoek een gratis app, maar het hoeft niet gratis te zijn. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:28
ik heb wel goede ervaringen met Foobar2000

https://play.google.com/s...obar2000.foobar2000&hl=nl

Main features:
* Supported audio formats: MP3, MP4, AAC, Vorbis, Opus, FLAC, WavPack, WAV, AIFF, Musepack.
* Gapless playback.
* Full ReplayGain support (playback and scanning).
* Supports playback and downloading music from UPnP media servers.

- gratis
- geen reclame
- vraagt geen onnodige rechten op je telefoon.

[ Voor 57% gewijzigd door justmike op 16-07-2020 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:39
Ik heb lange tijd gonemad gebruikt. Geen idee wat de beperkingen zijn voor de gratis variant, maar volgens mij geen reclame.

Ben omdat ik vanuit huis stream naar mijn telefoon over gegaan op Plex.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik gebruik Musicolet. Gratis, geen reclame en speelt alles af wat ik nog aan muziek heb.

Kan shuffle, repeat en heeft een makkelijke mappenstructuur. Equalizer en zelfs een slaaptimer als je bij het naar bed gaan nog even muziek luistert :)

[ Voor 46% gewijzigd door EcoR op 16-07-2020 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik kan jetaudio aanraden. Gratis, heel veel eq mogelijkheden en als je de betaalde versie hebt krijg je zelfs nog meer filters en eq shizzle.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
aljooge schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:08:
[...]

[...]

Ik zoek een gratis app, maar het hoeft niet gratis te zijn. 8)7
oeps typfoutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
DAnk jullie wel allemaal ik ga ze allemaal uitproberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-05 15:38
Ik gebruik al een tijdje PowerAmp. Ik heb Google Play Music gebruikt, VLC geprobeerd, maar beiden krijgen het op mijn telefoon (Nokia 7+) niet voor elkaar om FLAC gapless af te spelen. PowerAmp heeft een trial-versie en regelmatig aanbiedingen op de unlocker waarmee je de volledige versie krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Habana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:14
EcoR schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:21:
Ik gebruik Musicolet. Gratis, geen reclame en speelt alles af wat ik nog aan muziek heb.

Kan shuffle, repeat en heeft een makkelijke mappenstructuur. Equalizer en zelfs een slaaptimer als je bij het naar bed gaan nog even muziek luistert :)
Thanks mate Super tip!, ik kwam er vandaag achter dat Google Play Now niet meer werkte op mijn tablet, die ik gebruik voor om muziek te luisteren in de zomer maanden op de volkstuin. ( via bluethooth- Denon RCDM41DAB).

Echt een super App die Musicolet en het ziet er inderdaad mooi en overzichtelijk uit en precies wat ik zocht….
_/-\o_
Pagina: 1