Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Nee volgens mij niet.
Eerst ISO branden naar cd en dan met Bleem en/of Virtual Game Station op je pc spelen is volgens mij de enige mogelijkheid.
Eerst ISO branden naar cd en dan met Bleem en/of Virtual Game Station op je pc spelen is volgens mij de enige mogelijkheid.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Brand em eerst ff, hij verwacht op een cd te staan en niet op HD (het spel dus).
Pak er lekker Bleem bij.
Pak er lekker Bleem bij.
heb je voor bleem niet perse een 3dfx kaartje nodig dan?
je kunt ook je iso uitpakken met bv. WinISO, en dan gewoon van je harde schijf afspelen met bleem
Verwijderd
wat de eerste 2 zeggen is waar, is het lekkerst, en btw, dan kan je ook ergens anders spelen met bleem 
ennuh, nee is het antwoord op de vraag van die gozer voor die gozer voor me
maarruh, move -> spielerij?
ennuh, nee is het antwoord op de vraag van die gozer voor die gozer voor me
maarruh, move -> spielerij?
Nee. Ik gebruik het op een laptop (Dell) met een ATI huppeldepup M1 chippie met 8MB en dat draait perfect.Op woensdag 08 augustus 2001 15:30 schreef GambitRS het volgende:
heb je voor bleem niet perse een 3dfx kaartje nodig dan?
Ik zal het van het weekend eens proberen.Op woensdag 08 augustus 2001 18:48 schreef BBL the 2nd het volgende:
maar die rommel draait toch alleen onder win98 (beide emulators)?
Win2000 is geen optie.
Ik heb ooit eens met Bleem! gewerkt...von'k waardeloss programma (mijn smaak..)
Ik gebruik epsxe, die draait so far alles wat ik hem voer (GT1, GT2 euro en amerikaans, Toca 1 en 2)
Ik gebruik epsxe, die draait so far alles wat ik hem voer (GT1, GT2 euro en amerikaans, Toca 1 en 2)
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Pagina: 1