Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe mobiel. Ik heb er toevallig al 2 op het oog!
Wat is je budget?
Maximaal 1300EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een toestel met een krachtige SOC waarop ik lekker kan gamen. Ook wil ik met de camera mooie foto's kunnen schieten
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit al een tijdje te kijken naar de Iphone 11 en de Oneplus 8 Pro
Welke vragen heb je hier nog over?
laat ik voorop stellen dat ik het niet erg vind van ecosysteem te moeten switchen. Echter heb ik nog de volgende vragen:
-Welk toestel zal (als je een voorspelling zou moeten maken) het langst mee?
-Is het zinvol om nu al een 5G ready toestel te kopen?
-Welk toestel heeft de minste slow downs? Is daar een bepaalde reden voor?
-Ik zag dat de Oneplus 8 pro een grotere accu heeft tov Iphone 11 (En ja ik weet ook dat IOS efficiënter omgaat met energie). Nou noem ik mezelf niet een power-user (ik kijk sochtends, tijdens de pauze en savonds naar mail, gebruik social media apps, game af en toe erop en maak eens een leuke foto) Welk toestel houdt zich t langst staande? Is de oplaad duur bij de iphone beduidend slechter?
-Met welk toestel kan ik het meest soepel mobiel betalen?
Relevante informatie
Ik heb momenteel een Samsung galaxy A70 en baal echt van de batterijduur. Ik laad hem rond 08:00 op (tot 100%), luister wat muziek, surf wat op t internet (3 a 4 uur op een dag ongeveer, alhoewel dat de laatste tijd minder is..), kijk af en toe youtube (zowel thuis als onderweg met 4G) en rond 12:00 a 13:00 zit ik al op 50%
Ik zoek een nieuwe mobiel. Ik heb er toevallig al 2 op het oog!
Wat is je budget?
Maximaal 1300EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een toestel met een krachtige SOC waarop ik lekker kan gamen. Ook wil ik met de camera mooie foto's kunnen schieten
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit al een tijdje te kijken naar de Iphone 11 en de Oneplus 8 Pro
Welke vragen heb je hier nog over?
laat ik voorop stellen dat ik het niet erg vind van ecosysteem te moeten switchen. Echter heb ik nog de volgende vragen:
-Welk toestel zal (als je een voorspelling zou moeten maken) het langst mee?
-Is het zinvol om nu al een 5G ready toestel te kopen?
-Welk toestel heeft de minste slow downs? Is daar een bepaalde reden voor?
-Ik zag dat de Oneplus 8 pro een grotere accu heeft tov Iphone 11 (En ja ik weet ook dat IOS efficiënter omgaat met energie). Nou noem ik mezelf niet een power-user (ik kijk sochtends, tijdens de pauze en savonds naar mail, gebruik social media apps, game af en toe erop en maak eens een leuke foto) Welk toestel houdt zich t langst staande? Is de oplaad duur bij de iphone beduidend slechter?
-Met welk toestel kan ik het meest soepel mobiel betalen?
Relevante informatie
Ik heb momenteel een Samsung galaxy A70 en baal echt van de batterijduur. Ik laad hem rond 08:00 op (tot 100%), luister wat muziek, surf wat op t internet (3 a 4 uur op een dag ongeveer, alhoewel dat de laatste tijd minder is..), kijk af en toe youtube (zowel thuis als onderweg met 4G) en rond 12:00 a 13:00 zit ik al op 50%
[ Voor 0% gewijzigd door RSB op 16-07-2020 19:40 . Reden: typo ]
-RSB, Vergeet je me niet te quote'n als je een reactie op mijn bericht heb? ;-)