Het volgende is het geval, sinds een kleine maand, viel het me in 1 keer weer op dat ik mails van zogenaamde dagdeals kreeg, het gaat om een aantal sites van middelbare grote, geen Bols, of Coolblues, maar toch wel bedrijven die een miljoenen omzet draaien.
Nu was het me al opgevallen, dat de e-mails in dezelfde schrijfstijl waren geschreven, en ik ben toch maar geen bellen en mailen om bewijs te tonen dat ik me hiervoor ingeschreven heb.
Gister kreeg ik bericht dat ik me zou hebben aangemeld op:
https://nl-e-fietsen.1001-onlinewinacties.com/
En inderdaad bij de sponsoren staan de 3 bedrijven, die me spammen.
Echter 1 van de bedrijven beweert nu dat ik contact moet opnemen met dit bedrijf inzake bewijs van mijn inschrijving, nu komt de grap, het is geen Nederlands bedrijf.....
Overigens kwam ik er achter dat een dubbele opt in niet verplicht is in Nederland, maar dit is natuurlijk te idioot voor woorden, zonder veel moeite kan ik dus een bedrijf opzetten, email adres bestanden importeren, en vervolgens beweren dat mensen zich aangemeld hebben.....
Iemand enig idee wat ik hier aan kan gaan doen?
Edit: Het gaat om het juridische aspect, afmelden of blokken dat lukt me ook wel
Nu was het me al opgevallen, dat de e-mails in dezelfde schrijfstijl waren geschreven, en ik ben toch maar geen bellen en mailen om bewijs te tonen dat ik me hiervoor ingeschreven heb.
Gister kreeg ik bericht dat ik me zou hebben aangemeld op:
https://nl-e-fietsen.1001-onlinewinacties.com/
En inderdaad bij de sponsoren staan de 3 bedrijven, die me spammen.
Echter 1 van de bedrijven beweert nu dat ik contact moet opnemen met dit bedrijf inzake bewijs van mijn inschrijving, nu komt de grap, het is geen Nederlands bedrijf.....
Overigens kwam ik er achter dat een dubbele opt in niet verplicht is in Nederland, maar dit is natuurlijk te idioot voor woorden, zonder veel moeite kan ik dus een bedrijf opzetten, email adres bestanden importeren, en vervolgens beweren dat mensen zich aangemeld hebben.....
Iemand enig idee wat ik hier aan kan gaan doen?
Edit: Het gaat om het juridische aspect, afmelden of blokken dat lukt me ook wel
[ Voor 3% gewijzigd door raptorix op 16-07-2020 16:16 ]