Bladweergave ontbreekt. HOE TOEVOEGEN ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanbollemaat
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-11-2020
Mijn vraag
Weet iemand hoe je op Excel bij beeld > bladweergave kan toevoegen. Deze kan ik namelijk niet in mijn lint van Excel krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En het knopje "Reset" doet ook niks?

Sinds wanneer is dit? Welke versie van Excel? Als het op werk is, heb je de lokale IT'er al gebeld?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 18:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanbollemaat
Bij de hoofdtabbladen heb ik 5 groepen. Op een andere PC heb ik er 6 waar bladweergave bij toegevoegd is, ik wil deze graag toevoegen alleen ik krijg dit niet voor elkaar bij het importeren. Beide PC's hebben de zelfde versies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:24
Dit gelezen?
Opmerking: Bladweergaven zijn momenteel beperkt tot Excel 2007 of latere bestanden die zijn opgeslagen in OneDrive, OneDrive voor bedrijven en SharePoint. Als u een lokale kopie van een bestand met bladweergaven opslaat, zijn de bladweergaven niet beschikbaar totdat het bestand is opgeslagen in SharePoint en via die omgeving is geopend. Als u bladweergaven toevoegt aan een werkmap en deze opslaat als Excel 97-2003, worden de bladweergaven verwijderd.
Uit de bron van @Basekid

We hebben verder een beetje summiere informatie van je. Wat heb je zelf al geprobeerd,welke Excel versie hebben we het over etc.. etc..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanbollemaat
Mijn versie is 2006( 13001.20384) en de andere 13001.20266. Hierin verschillen ze, hoe kan ik deze versie op mijn pc krijgen? Want wanneer ik nu bijwerken doe geeft hij aan dat het geupdated is.
Pagina: 1