Triple screen eyefinity setup

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram!
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 31-03-2023
Hoi!

Ik ben van plan om mijn pc te upgraden met een rx 5700 xt, een ultrawide 1080p displayport freesync-monitor (lg 29um69g b) en twee normale 1080p HDMI freesync-monitoren (Philips 241E1SCA / 00). Alle monitoren zijn 75 Hz. Ik heb veel onderzoek gedaan, maar ik kan het echt niet goed vinden. Kun je de drie monitoren in eyefinity gebruiken, met één displayport en twee passieve displayport naar HDMI-adapters en hoe werkt freesync hierop?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram!
En is dit geschikt voor dirt rally 2.0 etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram!
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robingouw
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-08 09:30
Misschien een beetje laat, maar ik zit een beetje door de oudere posts te scrollen. Je hebt geluk met eyefinity, daarmee maakt het niet uit of je verschillende monitoren hebt. Bij nvidia bijvoorbeeld moet je 3 exact dezelfde schermen hebben anders werkt het systeem niet.

Hoe je de monitoren op je kaart aansluit is opzich geen punt. De kaart zal hem kunnen lezen en je kan in principe alles gewoon instellen en aansluiten hoe je wil. Met de game zal dit waarschijnlijk ook gewoon werken, alleen weet ik niet hoe het gaat met je frames, aangezien je nu 3 resoluties moet gaan draaien waar je ook op gamed, ipv 1 of 2 resoluties waarvan er vaak maar 1 de game is.

In ieder geval, bottom line is dat dit gewoon hoort te werken.