dicksterk schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:18:
Ik had hier la eerder willen posten maar kon niet meer op tweakers inloggen met Lynx, mijn vaste browser. gelukkig heeft tweakers dit opgelost.
Inderdaad is die uk-site duideljik een vectone spinoff. al vraag ik me af of ze daadwerkelijk live zijn in de uk. L-mobi had hier ook al enige tijd een deels opgetuigde site zonder dat aanvragen van simkaarten e.d. al mogelijk was. ik kan niet ingaan op info die ik per mial kreeg want die is vertrouwelijk. wat iedereen kan zien is de info die over victor mobile bv op drimble staat, daar zie je dus dat 1 bestuuredr alweer is uitgetreden, en dat was nu net degene die de Nederlandse markt zou doen. Of ze dus nog komen is de vraag. mar sowieso in deze mate vna lockdown is het lanceren vna een provider die voor het grootste deel groeit doorhet uitdelen vna simkaarten denk ik onmogelijk.
Ik denk dat het een onzeker avontuur wordt en dat zelfs de lancering in Eneland onzeker is. Maar je weet nooit, vectone heeft ons in het verleden wel vaker verrast;-) geen geld hebben is voor hen nooit een rede geweest om niet gewoon actief te blijven tot het echt niet meer kon.
Als alles afhangt bij een provider of 1 bestuurder opstapt of niet, dan was het nooit echt serieus. Ik neem aan dat er wel andere personen te vinden zijn, die zo een functie kunnen doen.
Bij bedrijven stappen zo vaak mensen op en worden ook weer vervangen.
Wat betreft de lockdown, is dat inderdaad geen goed moment, om dat dit soort providers graag simkaarten uitdelen, waar veel mensen samen komen. Maar goed zo een lockdown gaat niet eeuwig duren, en de vaccins zijn al daar, dus tegen de zomer zal vast al wel het een en andere weer mogelijk zijn.
En je kan eerder natuurlijk ook een soft launch doen
Als ze er niet mee door gaan, is het gewoon om dat ze weinig vertrouwen in hebben dat ze groot kunnen worden.
En laten we eerlijk zijn, kans is volgens mij ook best groot dat het allemaal niks word. Zie l-mobi,ik heb daar toch sterk het gevoel dat het met klanten binnen halen niet echt wilt lukken, ondanks dat de tarieven en bundels niet slecht zijn, al is het voor een nieuwkomer ook weer niet echt spectaculair.