Goedemorgen,
Ik wil voor mijn neefje een systeem in elkaar zetten voor het gamen. Hij zal de PC voornamelijk gebruiken om te gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk om te gamen en uiteraard voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 600 euro, maar maximaal afwijken met 30 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GTX 1060 6GB (ik weet niet welke dat exact is, dat moet ik even navragen, maar kan die kopen voor 180 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem, exlusief randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een SSD van 1 TB, maar als 500GB prima is, met het idee in de toekomst een HDD te kopen voor extra opslag
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop hulp te krijgen op basis van de ervaringen van de leden hier. Het zou fijn om te weten of onderstaande build goed genoeg is om komende tijd ermee te gamen. Ik heb BBG bekeken en meerdere topics om een idee te krijgen. Het onderstaande is bij Alternate 445 euro en bij Azerty 512 euro (waar zit het verschil in?)
Edit: een andere videokaart is ook uiteraard mogelijk!
Alvast bedankt!
Ik wil voor mijn neefje een systeem in elkaar zetten voor het gamen. Hij zal de PC voornamelijk gebruiken om te gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk om te gamen en uiteraard voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 600 euro, maar maximaal afwijken met 30 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GTX 1060 6GB (ik weet niet welke dat exact is, dat moet ik even navragen, maar kan die kopen voor 180 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem, exlusief randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een SSD van 1 TB, maar als 500GB prima is, met het idee in de toekomst een HDD te kopen voor extra opslag
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop hulp te krijgen op basis van de ervaringen van de leden hier. Het zou fijn om te weten of onderstaande build goed genoeg is om komende tijd ermee te gamen. Ik heb BBG bekeken en meerdere topics om een idee te krijgen. Het onderstaande is bij Alternate 445 euro en bij Azerty 512 euro (waar zit het verschil in?)
Edit: een andere videokaart is ook uiteraard mogelijk!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B450M S2H (rev. 1.0) | € 61,94 | € 61,94 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 63,90 | € 63,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 56,- | € 56,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 63,21 | € 63,21 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 488,95 |
Alvast bedankt!