Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisRules
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16-04-2021
Mijn vraag.

Hallo,

ik heb een vraag, ik bezit nu zelf een Pioneer VSX- 923 surroundreceiver. Ik kan van een vriend een Pioneer SC-LX83 overnemen. Nu weet ik niet of deze beter is, De nieuwprijs van de SC-LX83 was veel hoger en hij heeft meer RMS wattage. maar is wel een stukje ouder. wat zouden jullie aanraden? alvast bedankt.

Groet Joris :*)

Relevante hardware die ik gebruik
Pioneer VSX923 met Teufel THX set.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:30
Kun je hem niet overnemen, ze een tijdje om-en-om gebruiken tot je weet bij welke je het beste geluid / gevoel hebt, en dan verkoop je de andere?

[ Voor 12% gewijzigd door digilb op 16-07-2020 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:13
Op GoT verwachten we iets meer eigen inzet dan in dit topic. Welke "Teufel THX set" hebben we het hier bijvoorbeeld over? Niet dat het er extreem veel toe doet maar het is wel een stuk informatie die mist. Wat is de andere apparatuur die wordt gebruikt? Hoe is deze aangesloten? Nu valt er niets over te zeggen welke van de twee de betere keuze is. De LX83 heeft minder HDMI-ingangen dan de VSX-923. Heb je die nodig? Et cetera. De specs van beide receivers kan je zelf tegenover elkaar zetten en vergelijken wat je precies nodig hebt. Met deze informatie kunnen wij die keuze niet voor je maken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.