iPhone 10 scherm springt soms enkele milliseconden aan uit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Hi!

Ik merk de afgelopen nachten dat de telefoon van mijn vriend aan de lader af en toe voor nog geen halve seconden aan en weer uit springt.

Hij zit gewoon aan de originele oplader, en het stroomnetwerk heeft een gezonde continue spanning. De telefoon maakt tijdens het ‘flitsen’ geen geluid van bijvoorbeeld ontkoppelen en aankoppelen van een oplader.

In zoverre ik heb kunnen zien, is het gewoon een blanko wit scherm. De telefoon draait op de laatste update (Datum: 16 Juli 2020).

Weet een insider o.d toevallig of er bugs bekend zijn? Of moet ik eerder aan een virus gaan denken? Of een ordinary hardware probleem.

Het gaat hier overigens om een nieuw toestel van nog geen 4 maanden oud. Geen refurbished product.

What a terrible day to have eyes!

Beste antwoord (via Daedalus op 17-07-2020 00:14)

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Alekz87 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:27:
[...]

Gebeurd dit ook als hij niet aan de lader hangt? Wat altijd eerst aan te raden is, na bijvoorbeeld een geforceerde herstart is een volledige restore van je iPhone. Wel alles goed backuppen uiteraard. Ik zelf ken het probleem niet. Online even meegezocht en vind enkele voorbeelden uit 2018, maar geen noemenswaardige bugs.
Plot twist, het is blijkbaar de koolmonoxidemelder die op het zelfde kastje ligt... Die knippert om de X tijd. Dat bleek ik dus te zien. Super fel lampje dus :D

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
AltTabKeys schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 05:17:
Hi!

Ik merk de afgelopen nachten dat de telefoon van mijn vriend aan de lader af en toe voor nog geen halve seconden aan en weer uit springt.

Hij zit gewoon aan de originele oplader, en het stroomnetwerk heeft een gezonde continue spanning. De telefoon maakt tijdens het ‘flitsen’ geen geluid van bijvoorbeeld ontkoppelen en aankoppelen van een oplader.

In zoverre ik heb kunnen zien, is het gewoon een blanko wit scherm. De telefoon draait op de laatste update (Datum: 16 Juli 2020).

Weet een insider o.d toevallig of er bugs bekend zijn? Of moet ik eerder aan een virus gaan denken? Of een ordinary hardware probleem.

Het gaat hier overigens om een nieuw toestel van nog geen 4 maanden oud. Geen refurbished product.
Gebeurd dit ook als hij niet aan de lader hangt? Wat altijd eerst aan te raden is, na bijvoorbeeld een geforceerde herstart is een volledige restore van je iPhone. Wel alles goed backuppen uiteraard. Ik zelf ken het probleem niet. Online even meegezocht en vind enkele voorbeelden uit 2018, maar geen noemenswaardige bugs.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Alekz87 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:27:
[...]

Plot twist, het is blijkbaar de koolmonoxidemelder die op het zelfde kastje ligt... Die knippert om de X tijd. Dat bleek ik dus te zien. Super fel lampje dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
AltTabKeys schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:14:
[...]

Dan hoop ik dat die melding vals alarm is ;).

Topic mag gesloten worden dus

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Alekz87 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:42:
[...]

Dan hoop ik dat die melding vals alarm is ;).

Was gelukkig het ‘Ik werk nog’-indicatielampje 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alekz87 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:42:
[...]
Alleen topics waar wat mis mee is gaan op slot. Deze mag gewoon afzakken in het archief :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1