webcam ergernis

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• VreemdeMummy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:50
Ik en mijn broertje hebben allebei een spacecam 200 van trust gekocht. strak ding maar ik zit met het volgende probleem: er knipperd storing door het beeld. Als ik mijn cam met die van mijn broertje verwissel heeft hij strak beeld en ik met zijn cam nog steeds storing dus ligt niet aan de cam.

Voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://www.phreaky.f2s.com/gaar.jpg

Help mij!!!!!!!!!!!!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Aaaargh, djeez man, had je niet een of andere mooie meid kunnen nemen als plaatje?

- grapje -

Drivers herinstalleren? Andere USB poort proberen, zit je cam alleen op je USB poort of zit er meer op?

• VreemdeMummy
Drivers zijn up toe deet en zit alleen op USB-poort helemaal in z'n eentje. Win ME draait trouwens op mijn bak.

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 09:15
grote storingsbron waar je PC naast staat of je USB kabel langsloopt ? (misschien je monitor of eigen pc wel .. setje speakers .. who knows ...

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

IRQ probleem misschien?

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik denk dat het best wel aan windowsME kan liggen. De drivers van die cams zijn meestal alleen voor win98 geoptimaliseerd en ook al doen ze het wel onder ME ze doen het zo te zien dus niet goed. Draai anders Win98.

MechWarrior || Monsters Game

• VreemdeMummy
Mijn broertje draait ook Melly maar daar is er niks aan de hand, strak beeld van de cam... Ik had mijn soundcard op zelfde irq (11) maar die heb ik nu uitgezet maakte niks uit.

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 10:50

GdeKeijzer

Asjemenou?

- USB-drivers?
- Rot geheugen (probleem van me broer met rare webcam)
- Windows Meer Ellende ?

Zou het ook niet 1,2,3 weten...

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

X-post: [topic=203233]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.